Programa de Mentoratge Acadèmic

IMG_Mentoratge_180206

Des de les Facultats de Ciències us comuniquem que ja està obert el termini de sol·licituds del programa de Mentoratge Acadèmic que té com a objectiu contribuir a la formació de l’estudiant i contribuir a la millora del rendiment dels alumnes a les classes pràctiques.
les dates de sol·licitud del programa de mentoratge acadèmic per al 2on quadrimestre són del 29 de gener al 16 de Febrer respectivament.

10/01/2018

Més informació: DOC_AulesEstudis