Oberta la segona convocatòria d'ajuts per a l'organització d'activitats

Façana_Facultat_Lletres

El Degà, Joan Carbonell, ha resolt aprovar en data 20 de novembre de 2019 la segona convocatòria de l’any per a la concessió d’ajuts per a l’organització d’activitats en el marc de la Facultat de Filosofia i Lletres que se celebrin durant el segon semestre de l'any, entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2020. ​Les sol·licituds s’han d’enviar a l’adreça electrònica dg.lletres@uab.cat del 22 de novembre al 10 de desembre de 2019, ambdós inclosos (assumpte: Sol·licitud d’ajut). Resolució i BasesImprès de sol·licitud

26/11/2019

S'adjunten aquí l'imprès de sol·licitud i la resolució i bases de la convocatòria. Per a la resolució dels ajuts s’aplicaran els requisits i criteris de priorització establerts a les bases.

Es desestimarà sense excepcions qualsevol sol·licitud que no compleixi algun dels requisits de l’annex 1 de la resolució (Bases reguladores, apartats 4.1 i 4.2).

El termini per resoldre i notificar la resolució és de nou dies comptadors a partir de la data de tancament de la convocatòria. El Deganat comunicarà mitjançant correu electrònic al signant de la sol·licitud la seva resolució, que serà inapel·lable.