Nova convocatòria per cursar el Doble Grau Internacional amb la FH Salzburg

Estudiants treballant a l'aula

Fins al 6 de novembre està obert el període de lliurament de sol·licituds per participar al Double Degree Program amb la FH Salzburg d'Àustria. Aquest programa d'estudis a l'estranger està adreçat als estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès. El dilluns 2 de novembre, a les 13 hores, es realitzarà una sessió informativa online, a través de Teams.

28/10/2020

L'Àrea de Relacions Internacionals de l'Escola obre la convocatòria, del 23 d'octubre al 6 de novembre (ambdós inclosos), per poder presentar les sol·licituds per al programa d'estudis del Doble Grau Internacional amb la FH Salzburg.

Aquesta formació consisteix en realitzar dos semestres a aquesta Universitat austríaca, el 2n semestre del 3r curs i el 1r semestre de 4rt de Grau. D'aquesta forma, l'estudiant podrà assolir el Bachelor of Arts in Business (BA) Innovation and Management in Tourism atorgat per aquest centre universitari de prestigi internacional, situat en una de les zones més turístiques d'aquell país: el Tirol.

Aquest programa està adreçat als estudiants de 3r curs dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès.

Requisits per accedir al programa

- Haver aprovat els 120 crèdits corresponents a 1r i 2n curs i estar matriculat/da de tot 3r curs.

- Serà necessari haver aprovat tots els crèdits del primer trimestre de 3r per poder accedir al programa. Aquests crèdits corresponen a les següents assignatures:

• Comptabilitat de Gestió/Management Accounting;
  • Habilitats directives i de Comunicació/ Management and Communication skills
  • Marqueting Turístic/Tourism Marketing

- Haver assolit el nivell B2 d’anglès.

- Tenir una mitjana d'expedient mínim de 7.

- Es valorarà disposar d’acreditació de nivell d’alemany.

Tràmits a seguir

Les persones interessades en participar a aquest programa de mobilitat internacional, heu d'enviar un correu al Coordinador de Relacions Internacionals del Centre, Albert Vancells, a la seva adreça d'e-mail: albert.vancells@uab.cat amb la següent informació:

• Noms i Cognoms.
  • Grau que cursa l'estudiant: Grau en Turisme (GT) o Grau en Turisme en Anglès (GTA).
  • Breu carta de motivació i d'interés per seguir el programa.

Sessió informativa online

El dilluns 2 de novembre, a les 13 hores, es celebrarà una xerrada informativa online, impartida pel Coordinador de Relacions Internacionals de l'Escola, per presentar el programa i resoldre dubtes a les persones interessades en participar a la convocatòria per cursar el Doble Grau.

Per accedir a la reunió, heu de connectar-vos a través de la plataforma Teams, clicant sobre aquest enllaç.

Per qualsevol dubte o consulta, poseu-vos en contacte amb el professor Albert Vancells, per correu electrònic o dirigiu-vos al despatx 139 (1a planta).