Modificacions de Matrícula al Segon Semestre

09/02/2016
Els alumnes que vulguin modificar la seva matrícula s'hauran d'adreçar a la Secretaria virtual. Aquesta opció estarà disponible entre els dies 15 de febrer i 4 de març. Només en els casos relacionats a continuació podran demanar la modificació de matrícula a la Gestió Acadèmica, demanant cita prèvia al SLIPI a partir del dia 11 de febrer i abans del 18 de febrer. Fora d'aquest període tots els canvis s'hauran de fer en autoservei.
En tots els casos cal tenir present:
- Les sol·licituds de modificació de matrícula tenen un caràcter excepcional i es resoldran seguint els criteris aprovats per la Comissió d'Ordenació Acadèmica de la Facultat amb data 1 de juliol de 2015 (consulteu el document aquí).
- Les modificacions de matrícula comporten el pagament d'una taxa que s'aplicarà segons els criteris aprovats pels òrgans de govern competents, excepte aquelles modificacions que siguin per raons imputables a la UAB. Aquesta taxa només es paga en la primera modificació que es fa durant el curs.
- En aquest període no es poden fer ampliacions de matrícula.
- Si t'has matriculat amb la condició de becari no pots ni augmentar ni disminuir el nombre de crèdits; únicament pots realitzar canvis de grup i d'assignatures quan el còmput final de crèdits sigui el mateix que el de la matrícula inicial.
Situacions que requereixen l'atenció personalitzada a la Gestió Acadèmica:
- Peticions d'anul·lació d'assignatures del segon semestre (només en el cas d'aquells alumnes que estiguin matriculats amb la condició de becari provisional).
- Les peticions d'incorporació a assignatures optatives sense places disponibles per part d'estudiants amb una nota mitjana d'expedient igual o superior a 8,5 segons el barem establert al RD 1125/2003 de 5 de setembre (BOE 18/09/2003).
- Les peticions d'incorporació a assignatures optatives sense places disponibles que facilitin l'obtenció d'una menció, excepte quan hi hagi altres assignatures optatives disponibles de la mateixa menció o quan l'alumne ja tingui una menció aconseguida.
- Les sol·licituds motivades per raons de salut o laborals, si estan documentalment i adequadament acreditades i són pertinents en relació al canvi demanat.
- Estudiants de Màster (en aquest cas cal que l'imprès de modificació estigui signat pel coordinador del màster).