La UAB, seleccionada per designar un estudiant de grau com a EU Ambassador

EU Ambassador
La presentació de candidatures finalitza el 21 de març a les 12.00 h.

14/03/2017


L’Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO) ha seleccionat la UAB perquè designi un estudiant de grau com a EU Ambassador. Aquest estudiant anirà a Brussel·les per a fer una formació i durant el curs 2017 - 2018 i esdevindrà ambaixador de la UE, i de les seves oportunitats laborals i de carrera, a la UAB.
 
Convertir-se en EU Ambassador no té remuneració, però sí reconeixement i l’oportunitat de fer xerrades i contactes en el marc del sistema universitari català.
 
EPSO atorga, des de fa quatre anys, a algunes universitats dels diferents estats membres per tal que participin en el programa EU Student Career Ambassador. Per al pròxim curs 2017/2018 l’EPSO ha seleccionat la UAB com la única Universitat catalana que podrà participar en el programa i disposar d’un EU Student Career Ambassador.
 
Aquesta convocatòria té la finalitat de seleccionar a una persona estudiant per a que assumeixi el càrrec d’EU Student Career Ambassador i representi a les universitats del Sistema Universitari Català i una persona que actuï com a Ambaixador o Ambaixadora UNICAT.
 
Tots els interessats cal que llegiu i aporteu els documents que s’exposen la informació adjunta al final d’aquesta notícia. El procés per presentar candidatures finalitzarà el 21 de març.
 
 

Més informació: EU_STUDENT_CAREER_AMBASSADOR