La UAB ret homenatge al professorat i al PAS jubilats durant el curs 2018-2019

Acte personal jubilat

L’acte de reconeixement al personal que es va jubilar durant el darrer curs acadèmic va tenir lloc el 18 de setembre, a les 10.30 h, a la sala d’actes del Rectorat, en el marc de la inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de la UAB.

18/09/2019

Tal com s’ha fet els darrers anys, en el marc de la inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de la UAB, l’Equip de Govern va celebrar un acte de reconeixement als membres del personal acadèmic i d’administració i serveis que s’han jubilat durant el curs 2018-2019 i que va tenir lloc el 18 de setembre, a les 10.30 h, a la sala d’actes del Rectorat. A l'acte, 45 persones van rebre un obsequi de mans de la rectora, Margarita Arboix; del secretari general, Rafael Rebollo, del vicerector de Personal Acadèmic, Francisco Morente i del gerent de la UAB, Jaume Tintoré.

L'homenatge va comptar amb el discurs d'Enric Genescà, professor honorari del Departament d'Empresa, en representació del professorat jubilat. Genescà va dissertar sobre la seva trajectòria a la UAB i va explicar com la Universitat ha contribuït, al llarg dels anys, al seu desenvolupament personal. Va expressar també el seu agraïment a les persones que han destacat especialment en alguna de les seves etapes com a estudiant, professor, investigador, director, degà o claustral.

A continuació, Francesca Lobo, gestora acadèmica de la Facultat de Veterinària, va parlar en representacioó del personal d'administració i serveis jubilat. Lobo va dedicar unes emotives paraules a la seva trajectòria professional i destacà la generositat de la UAB, que "ha permès afrontar les problemàtiques personals". Després de les seves paraules d'agraïment, va finalitzar el seu discurs amb un poema de Cesc Freixas.

Per finalitzar, la rectora va agrair la feina del personal, remarcant que "aquesta universitat serà sempre vostra i tindrà la obligació de rendir-vos homenatge". Arboix va recordar que el personal pot continuar la vinculació amb la Universitat a través de l'Asssociació d'Amics o bé a través de la Xarxa d'Expertesa per a la Construcció de Coneixement Compartit (XEC3) i a continuació va convidar els assistents a l'acte d'inauguració de curs.