La UAB, primera universitat pública d'Espanya en ocupabilitat

Servei d'Ocupabilitat UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona ha entrat per primer cop en el Global University Employability Ranking i se situa en la posició 136 mundial i en primera posició pel que fa a les universitats públiques espanyoles.

25/11/2019

La novena edició del Global University Employability Ranking situa la Universitat Autònoma de Barcelona en la posició 136 mundial, i en la primera posició entre les universitats públiques espanyoles. En l’edició anterior (2018) la UAB estava entre les posicions 200 i 250 del rànquing.

Les dues primeres posicions a l’Estat són ocupades per les universitats privades Instituto de Empresa (IE University) i Universidad de Navarra. La Universitat de Harvard, l’Institut Tecnològic de Califòrnia i l’Institut Tecnològic de Massachusetts encapçalen el rànquing a nivell internacional.

La classificació, una llista de les 150 universitats on millor es valora els seus egressats a l’hora de trobar feina, es basa en opinions d’ocupadors d’arreu del món. Es publica en exclusiva amb Times Higher Education i està elaborat per l’empresa Emerging, consultora independent de recursos humans ubicada a França. És l’únic rànquing on només es té en compte el punt de vista del mercat internacional. Per a aquesta edició s’ha tingut en compte 91.000 vots recollits per un institut independent a partir d’enquestes a les principals empreses que treballen amb graduats universitaris, a 23 països diferents. Es tracta del segon rànquing internacional d’universitats més consultat per les empreses.

Més informació:
Global University Employability Ranking