La UAB convoca una nova edició del concurs Tesi en 4 minuts

Concurs

El repte plantejat pel concurs consisteix en què els estudiants de doctorat que no hagin defensat la seva tesi expliquin oralment el tema de la seva recerca durant un màxim de 4 minuts. El termini per a presentar les propostes estarà obert del 4 al 22 de març de 2021.

25/02/2021

El concurs Tesi en 4 minuts, organitzat per l’Escola de Doctorat, planteja el repte als estudiants de doctorat d’explicar oralment la seva recerca durant un màxim de 4 minuts, en un llenguatge fàcilment comprensible, per a un públic en general.

Els aspirants podran enviar les seves propostes del 4 al 22 de març de 2021. Les propostes que passaran a la final seran seleccionades per una comissió d’investigadors i membres de la Junta Permanent de l’Escola de Doctorat.

El 27 d’abril de 2021 s’informarà per correu electrònic a les persones seleccionades que hauran de preparar una presentació oral. Les presentacions tindran lloc el 18 de maig de 2021, en un acte públic realitzat a la Sala de Graus "Carles Perelló" de l’Escola de Doctorat, i l'acte serà retransmès en directe al web de la UAB. El format d’aquest acte es podrà modificar per tal d'adaptar-se a les restriccions sanitàries derivades de la COVID-19 que siguin vigents en aquell moment.

El primer premi consistirà en una dotació econòmica de 800 euros; el segon, de 500 euros i el premi del públic, de 200 euros.

Més informació: Concurs Tesi en 4 minuts