La UAB celebra la segona edició del concurs Tesi en 4 minuts

Concurs

El repte plantejat pel concurs consisteix en què els i les estudiants de doctorat que no hagin defensat la seva tesi expliquin oralment el tema de la seva recerca durant un màxim de 4 minuts. El 16 de maig té lloc la presentació oral de les candidatures que han passat a la final i el lliurament de premis.

10/05/2019

El 16 de maig, a les 10 h, té lloc la final del concurs "Tesi en 4 minuts" a la sala de graus de l'edifici U - Escola de Doctorat i Escola de Postgrau de la UAB. A l’acte, deu estudiants de doctorat de la UAB expliquen oralment la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. La presentació s'ha de fer en un llenguatge fàcilment comprensible, per a un públic en general.

Una comissió d’investigadors i membres de la Junta Permanent de l’Escola de Doctorat ha seleccionat les propostes finalistes.

Al final de l’acte el jurat concedirà el 1r premi (800 euros) i el 2n premi (500 euros), i les persones assistents votaran per concedir el premi del públic, consistent en una dotació econòmica de 200 euros, compatible amb els premis del jurat.