La UAB recupera activitats i serveis

Campus UAB

Des del dilluns 22 de juny deixa d’estar vigent l’estat d’alarma decretat pel govern espanyol i, en conseqüència, la Universitat Autònoma de Barcelona comença a treballar per estar plenament operativa a l’inici del nou curs 2020-2021.

19/06/2020

Des del dilluns 22 de juny deixa d’estar vigent l’estat d’alarma decretat pel govern espanyol i, en conseqüència, la UAB comença a treballar per estar plenament operativa a l’inici del nou curs 2020-2021.

A les activitats i serveis ja activats a les fases de desescalada anteriors s’afegeixen les següents novetats:

• Accés obert i lliure als edificis. No caldrà fer una sol·licitud d’autorització per als accessos puntuals.
  • Obertura de les gestions acadèmiques per a l’atenció presencial amb cita prèvia, segons les necessitats de cada centre.

El  personal que s’hi reincorpora ha de presentar la declaració de responsabilitat. En els llocs de treball es garanteixen totes les mesures de prevenció i de seguretat, d’acord amb el pla previst pel Comitè de Seguretat i Salut de la UAB. És molt important que tothom segueixi les mesures d’higiene personal i de distanciament social previstes en les instruccions operatives.

Pel que fa a la docència del curs 2020-2021, la UAB iniciarà el curs en una modalitat docent que inclourà tota la docència presencial que les circumstàncies permetin i una part de docència organitzada de manera no presencial en allò que no es pugui fer al campus.

L’Equip de Govern en funcions i les direccions dels centres docents estan treballant en la planificació del curs 2020-2021, tant des del punt de vista d’organització de la docència com de les mesures logístiques, de prevenció i d’acompanyament necessàries per poder iniciar-lo de la manera més presencial possible, dins dels límits que estableixin les autoritats sanitàries i governamentals. Així mateix, a partir del 22 de juny es treballarà amb els agents socials en l’elaboració del protocol de treball per al mes de juliol.

Tota la informació actualitzada està disponible al web www.uab.cat/coronavirus.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS