La tutorització de les pràctiques introduirà eines i tècniques de coaching

Gemma Sagué ha obtingut acreditació com a coach

El servei d'orientació als estudiants per escollir les seves pràctiques nacionals i/o internacionals inclourà sessions i activitats per reconèixer el talent innat o dissenyar un pla de carrera professional. La tutora de Pràcticum, Gemma Sagué, aplicarà aquestes tècniques després d'haver obtingut una certificació professional com a coach.

10/10/2018

Les sessions de tutoria i orientació dels estudiants per decidir on volen anar a fer pràctiques i amb quina companyia, a partir d’ara, inclouran tècniques de coaching.

La responsable de pràctiques de Grau, Gemma Sagué, ha obtingut recentment una Professional Career Coaching Credential (CPCC), a través de la formació d’una prestigiosa associació americana d’experts en reclutament i coaching, una modalitat d’acompanyament que ajudarà als estudiants a escollir millor les pràctiques d’acord amb les seves fites professionals.

Aquestes noves eines i tècniques s’aplicaran a sessions tant individuals com grupals, amb l’objectiu de facilitar als alumnes reconèixer amb quins valors corporatius se senten identificats, o quins passos han de fer per assolir metes professionals

L'aplicació del coaching en sessions d’orientació permetrà que els estudiants puguin “aconseguir desplegar tot el seu potencial i marcar-se objectius que els portin a convertir-se en líders influents del sector i, sobretot, a realitzar-se professionalment”, explica Gemma Sagué.