La revista Doblele publica un nou número

Doblele
El volum, que serà el número 2 (2016), està encapçalat per una introducció titulada Los senderos transitables del ELE: aportaciones a la investigación y la evaluación, coordinada per Joseph García Rodríguez i Alba Igarreta Fernández, i conté sis articles d’experts que aborden el tema de l’ensenyament de l’espanyol com a llengua estrangera des de diferents perspectives.

23/02/2017

Aquest número inclou articles destacats com el de Yu-Qing Deng, titulat Un nuevo enfoque del tratamiento de la polisemia en ELE para alumnos chinos, o Los problemas de pronunciación del español en hablantes cuya lengua base es el búlgaro, escrit per Natalia Terrón Vinagre. Altres estudis inclosos són Aplicación de la pragmática en clase. Propuesta para enseñar las disculpas en lengua materna, segunda lengua y lengua extranjera, de Diejo Jiménez, Marina Maza, Joanna Milewska i Juan Pablo Mora; Selección y diseño de tareas e ítems en las pruebas del SIELE, d’Inés Soria, Aurora Duque, Javier Fruns i Francisco López; La evaluación de la lengua escrita y de la lengua oral: algunas reflexiones (entrevista con Lourdes Miquel y Dolors Poch), d’Alba Igarreta Fernández; i Más allá de la adquisición de una lengua. Reseña de ‘El español entre dos mundos. Estudios de ELE en Lengua y Literatura’, de Míryam Vílchez Ruiz.

La revista Doblele sorgeix del màster oficial de Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera. L’objectiu de la publicació és recollir estudis que ofereixin respostes al desafiament d’ensenyar espanyol a estudiants de tot el món. Aquesta iniciativa concep la didàctica des de la perspectiva de la indispensable interacció que ha d’existir entre la reflexió sobre la llengua i la literatura i la pràctica docent per obtenir resultats eficaços.

Més informació: Doblele número 2 (2016)
Revista Doblele