La Facultat de VeterinÓria realitza un projecte d’aprenentatge-servei amb un institut de Sabadell

Alumnes facultat Veterinaria
Alumnes de la Facultat de VeterinÓria realitzen el seu TFG en ApS a l'Institut Ribot i Serra

La Facultat de Veterinària ha rebut un ajut de la UAB per desenvolupar un projecte d’aprenentatge-servei entre alumnes de la Facultat de Veterinària i l’Institut d’Educació Secundària Ribot i Serra de Sabadell.

25/11/2019

L’aprenentatge-servei és una metodologia educativa que permet als estudiants adquirir coneixements específics del grau i al mateix temps millorar les necessitats socials de l’entorn. Durant aquest curs set alumnes de la Facultat realitzen el Treball de Fi de Grau en el marc d’aquest projecte, transferint als estudiants de secundària coneixements científics sobre els aliments i salut, anatomia comparada, globalització, canvi climàtic i transmissió de malalties infeccioses.

El projecte, liderat pel grup D’Innovació Docent de la Facultat i amb la participació de la Fundació Bofill, ha estat finançat en la convocatòria de Projectes d’Innovació i de Millora de la qualitat Docent de la UAB.

L’Aprenentatge-servei suposa una oportunitat excel·lent per la Facultat per potenciar les accions de transferència que generen un valor social en l’entorn, materialitzant així el compromís educatiu amb la societat. El projecte també ofereix un context excepcional als alumnes per millorar les competències transversals de treball en equip, resolució de problemes i comunicació escrita i oral.

La Facultat de Veterinària col·labora amb l’IES Ribot i Serra des de l’any 2018 amb l’objectiu de potenciar l’ensenyament de les ciències a l’educació secundària, i ajudar a desenvolupar un projecte educatiu atractiu per les famílies i la comunitat educativa.

NotÝcies relacionades

Parc TaulÝ

Presentaciˇ de la Cursa SolidÓria de la UAB al Parc TaulÝ

La Cursa Solidària UAB 2019 en suport de La Marató de TV3 -que serà el diumenge, 15 de desembre- es presenta el dimarts, 3 de desembre, al Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell. S'hi farà una taula rodona amb investigadors de la UAB i del centre hospitalari que fan recerca en malalties minoritàries, a les que es dedica enguany la cursa.

Totes les notÝcies