L'ICTA-UAB posa en marxa el nou Bojos per la Terra

Imatge programa Bojos per la Terra, dos nois joves
L'ICTA-UAB posa en marxa el programa Bojos per la Terra, una iniciativa que té la intenció de formar a estudiants de batxillerat sobre els reptes ambientals i de sostenibilitat actuals.

15/10/2019

L'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la UAB torna a participar, un any més, al programa Bojos per la Ciència 2019 de la Fundació de Catalunya - La Pedrera, amb una nova proposta, Bojos per la Terra, que pretén acostar els joves als grans reptes que haurà d'afrontar la Terra durant el segle vinent.

Aquesta nova iniciativa, tot i estar adreçada a estudiants de primer de batxillerat de Catalunya, està a la disposició de qualsevol persona que hi vulgui participar. En cas que sigui el vostre cas, us heu d'inscriure abans del 24 d'octubre i, a partir d'aquí, esperar a ser un dels 24 estudiants seleccionats per participar en la primera edició d'aquest curs en el marc del programa Bojos per la Ciència, que tindrà lloc de gener a octubre de 2020.  

En aquesta iniciativa, durant 16 sessions teoricopràctiques que tindran lloc els dissabtes, els estudiants coneixeran la recerca en les àrees aplicades en les ciències i tecnologies ambientals. Aquestes sessions es portaran a terme a les instal·lacions de l'ICTA-UAB i el Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental de la UAB. 

Des de la Facultat us animem a participar, però recordeu que us heu d'inscriure abans del 24 d'aquest mes.