L'Escola i l'Associació d'Arxivers de Catalunya organitzen el 3r Laboratori d'Experiències

Laboratori d'experiències

L'esdeveniment, que enguany serà en format online, visibilitza la recerca i el potencial dels treballs finals de tres estudiants seleccionades del Màster Oficial i Postgraus de l'Escola. La jornada es realitzarà el dilluns 30 de novembre, de 17 a 19 horesCal inscripció prèvia per assistir-hi en línia.

03/11/2020

L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents de la UAB i l'Associació d'Arxivers - Gestors de Documents de Catalunya organitzen la 3a edició del Laboratori d'Experiències, una iniciativa conjunta per donar visibilitat als millors treballs finals dels estudiants de cada promoció del Màster i Postgraus de l'ESAGED, per tal de mostrar el seu potencial i la seva aplicació pràctica en els arxius.

En aquest espai de coneixement, que es durà a terme el dilluns 30 de novembre, de 17 h a 19 hores, s'han seleccionat tres estudiants del passat curs 2019-20, d'entre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents, del Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius, el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics i el Postgrau en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics.Les titulades que presentaran els seus projectes són:

  • Yolanda Corredera Anera per "Requeriments arxivístics i gestió documental en la contractació de serveis TIC de l'administració pública: eina pel seu desenvolupament i aplicació".
  • Silvia Beatriz Arano Poggi per "L'explotació de dades de fons històrics: exercici d'exploració a partir de les dades d'un capbreu del segle XIV".
  • Ariadna Morente Pagès per "Taules d'accés i avaluació dels documents clínics: una proposta per a la gestió i conservació de la documentació clínica".

Al final de la presentació dels treballs, es realitzarà una debat final on hi podran intervenir tots els participants.

Cal inscripció prèvia, mitjançant aquest formulari, per assistir-hi virtualment, ja que les places són limitades a 60 assistents.

La sessió es realitzarà a través de la plataforma Teams en aquest enllaç.