L'Agència Catalana de Turisme convoca 2 beques per col·laborar en les seves oficines de París i Madrid

Beques de Promoció Turística de l'Agència Catalana de Turisme 2021

Les beques de l'Agència Catalana de Turisme 2021 permetran realitzar una estada a graduats i titulats a les seves diferents oficines de promoció a l'exterior, en aquesta 23a edició, de París i Madrid. El període de presentació de sol·licituds ja està obert i finalitza el 15 de setembre.

29/07/2020

L’Agència Catalana de Turisme (ATC) ha convocat la 23a edició de les beques per fer pràctiques a 2 de les seves Oficines de Promoció Turística d’arreu del món. L’objectiu de les beques és facilitar als titulats universitaris una experiència d'un any que ajudi a desenvolupar les seves carreres professionals.

Les persones beneficiàries hauran de reunir els requisits següents:

•  Tenir en disposició una titulació universitària oficial (grau, llicenciatura o diplomatura) o estar en condicions d’obtenir-la durant el període de lliurament de sol·licituds.
•  Tenir nacionalitat d’un país de la Unió Europea i estar empadronat a Catalunya un mínim de dos anys.
•  Tenir nivell de suficiència de català, coneixement de castellà i de l’idioma/es oficial/s del país de destinació.
•  No tenir més de 30 anys

Les beques compten amb 2 places per als centres de promoció de la marca Catalunya: 1 per la seu de París, i l'altra, per la de Madrid.

L'estada serà d'un any, amb la possibilitat de pròrroga d'un any més.

Els processos de selecció consisteixen, entre altres aspectes, el compliment dels requisits i tenir experiència o coneixements relacionats amb l’economia i el sector turístic de Catalunya, que s'hauran de demostrar en una prova escrita.

A més, les persones que vulguin accedir a la beca hauran de superar una entrevista personal, la resolució d’un cas pràctic i la realització d’un vídeo-currículum. També es valorarà el domini d’altres idiomes.

El termini per presentar la sol·licitud és el 15 de setembre i es pot fer telemàticament a través de Tràmits gencat.

Per a més informació sobre les places, consulteu les bases, aquesta convocatòria, o el web de l'ACT.

Aquí podeu veure un vídeo informatiu sobre aquestes beques i el testimoni de persones que han pogut viure l'experiència de representar la marca Catalunya a l'exterior: