Jornada sobre Audio Branding a la Facultat

Audio Branding
UdN-TV
La sessió va acostar aquesta dimensió més radiofònica i sonora de les marques als futurs professionals de la comunicació.

14/11/2018

Què és la identitat sonora d’una marca? Quin és el valor estratègic del so en relació al branding? Quines són les seves vinculacions amb el màrqueting experiencial? Quins elements hem de tenir en compte en el procés de creació de la identitat sonora i què ens ha de suggerir el so en relació a una determinada marca?
 
Aquestes són algunes de les qüestions que es van debatir dijous 15 de novembre a la jornada “Audiobranding: la estrategia sonora de las marcas” celebrada l’Aula Magna de la Facultat.
 
L’acte va comptar amb la presència del vicedegà de Relacions Institucionals de la Facultat, Carles Llorens, i de la directora del Departament de Publicitat, RR.PP i Comunicació Audiovisual, Patricia Lázaro. A la taula rodona hi van participar Lluis Torra, president del Club de Marketing Barcelona; Adrià Navarro, Responsable Creatiu de Vueling i Ramon Vives, Director executiu de l’empresa Sixième Son España, una de les empreses més reconegudes a nivell mundial en la creació de disseny musical i identitat sonora. L’acte va estar moderat pel Catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB, Armand Balsebre.
 
La jornada va estar organitzada pel grup d’investigació en Publicitat i Comunicació Radiofònica Publiradio, adscrit al departament de Publicitat, RR.PP i Comunicació Audiovisual, i que compta, entre les seves principals línies d’investigació, l’estudi de les possibilitats comunicatives del so en el terreny de la producció audiovisual i publicitària. L’esdeveniment va comptar amb la col·laboració del Departament de Publicitat, RR. PP i Comunicació Audiovisual de la UAB i amb el suport del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional de la UAB, de Sixième Son España, del Club de Marketing i de Vueling.