Joaquín Ariño parla sobre el menjar de laboratori, a “Els Matins” de TV3

JArino_tv3matins_IMA

El catedràtic del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular i professor de la Facultat de Veterinària de la Universitat Autònoma de Barcelona, Joaquín Ariño, ha estat convidat al programa “Els Matins” de TV3 en l’emissió del dijous 17 de gener per parlar del futur del menjar de laboratori.

17/01/2019

El professor Joaquín Ariño explica en el programa la possibilitat de què en uns anys es pugui produir i comercialitzar menjar de laboratori, com ara carn, peix i ous, a partir de cèl·lules mare extretes dels animals. Aquest procediment, que està en fase experimental i que ara per ara, és molt costosa i allunyada d’una possibilitat real d’implementació a gran escala, podria ser en el futur la solució per a combatre la fam al món, a més de tenir evidents avantatges a nivell de producció, ètica i de medi ambient.

Podeu veure la secció en el següent enllaç: