Inscriu-te a les Jornades de Portes Obertes online!

Jornades de Portes Obertes

La UAB obre les seves portes en format virtual als futurs estudiants divendres 12 i dissabte 13 de febrer. Les Jornades de Portes Obertes són la millor oportunitat per conèixer tots els detalls del grau que estàs pensant en estudiar a la UAB. Per assistir només cal que t’inscriguis omplint el formulari.

16/12/2020

Vine a les Portes Obertes de la UAB sense sortir de casa o de l’institut! Divendres 12 i dissabte 13 de febrer la Universitat t’obre les portes perquè coneguis tota la oferta de graus i els serveis del campus.

Trobaràs sessions sobre els graus de totes les facultats i escoles de la UAB, que tindran lloc els dos dies a les 10h, les 12h, les 16h i les 18h. Cada centre les organitza en funció dels graus que ofereix: alguns centres fan sessions sobre cada grau, d’altres sobre l’oferta completa del centre, d’altres fan una combinació d’una cosa i l’altra. Tingues en compte que alguns centres només fan sessions el divendres. Trobaràs tota la programació i els horaris de cada sessió a la pàgina de les Jornades de Portes Obertes.

Les sessions informatives les fan professores i professors de cada grau, que són qui millor et sap explicar de què va o perquè fer un grau o un altre, i també hi participen estudiants de les facultats. A més, podràs fer-los tantes preguntes com vulguis.

Molt important: per accedir-hi, cal que et registris omplint el formulari d'inscripció. Uns dies abans de les Jornades de Portes Obertes t’enviarem un email amb els links a les sessions.

T’esperem!