Informa’t sobre els cursos, postgraus i el Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

Sessions informatives del Màster i Postgraus Online

La coordinadora d’aquests estudis, Laura Lizbeth Martínez, oferirà una sessió informativa en línia el dijous 1 d'octubre (18h) per explicar les claus d’aquests nous programes en línia. A la presentació també hi intervindran dos membres del professorat: Carmen Ruiz, experta en Educació i TIC; i Manu Monasterio, conegut com el “pare de l’Artificial Intelligence Marketing“. Inscripcions obertes.

21/07/2020

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera organitza noves sessions informatives sobre els 6 cursos d’especialització online i les noves formacions en línia que començaran a l’octubre:

Aquestes formacions capaciten  a professionals, directius/es o emprenedors/es a
donar resposta al repte de la transformació digital empresarial, amb el fi d’innovar, renovar i potenciar els processos digitals i millorar l’experiència del client a través d’una visió integral de cada àrea d’un negoci.

La sessió informativa en línia anirà a càrrec de Laura Lizbeth Martínez, coordinadora d’aquests estudis. A més, també hi participaran dos membres del professorat d’aquestes formacions: Carmen Ruiz, diplomada en Turisme i experta en Educació i TIC; i de l’altra, Manu Monasterio, professor de les 8M’s i conegut com el “pare de l'Artificial Marketing Intelligence”.

Per assistir en línia a la xerrada cal que us inscriviu prèviament:

•    Dijous 1 d'octubre, a les 18 hores.

Cliqueu sobre l'enllaç i ompliu les vostres dades al formulari de l'aplicació "Eventbrite", per apuntar-vos a la jornada online. Rebreu un correu que us confirmarà que la vostra inscripció s'ha realitzat correctament.

El mateix dia que s'imparteixi la xerrada, rebreu un correu electrònic com a recordatori amb un enllaç que us permetrà l'accés a la sessió en línia.