Inauguració del curs 2025-2026 i cloenda de la primera edició del Màster en Intel·ligència Artificial i Dret Digital (MIADD)
La Facultat de Dret de la UAB celebrarà el pròxim 24 de novembre l’acte acadèmic d’inici del curs 2025-2026 del Màster en Intel·ligència Artificial i Dret Digital (MIADD), que coincidirà amb la cloenda de la seva primera edició. La sessió, titulada “Del principi a la pràctica: implementació de FRIA en el nou marc europeu d’IA”, comptarà amb la participació de Joana Marí Cardona (APDCAT) i Alessandro Mantelero (Università Politecnica di Torino).
30/10/2025
El pròxim 24 de novembre de 2025, la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona acollirà l’acte acadèmic que marcarà l’inici oficial del curs 2025-2026 del Màster en Intel·ligència Artificial i Dret Digital (MIADD). Aquest esdeveniment coincidirà, a més, amb la cloenda de la primera edició del màster, iniciada el gener de 2025.
L’acte acadèmic portarà per títol:
“Del principi a la pràctica: implementació de FRIA en el nou marc europeu d’IA”
Ponents convidats:
- Joana Marí Cardona – Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT)
- Alessandro Mantelero – Universitat Politècnica de Torí
Dades de l’esdeveniment:
- Data: 24 de novembre de 2025
- Hora: 16:00 – 18:00 CET
- Lloc: Aula Magna, Facultat de Dret UAB
Amb aquest acte, el MIADD celebra la feina realitzada durant la seva primera edició i dona la benvinguda a la nova generació d’estudiants del curs 2025-2026.