Els estudiants coneixen l'experiència de dos marques d'allotjaments de The Smart Rooms Company

The Smart Room Group

Els representants Norma Galofre i Marc Rovira han exposat als alumnes de Grau el concepte i forma de treballar en dues marques del grup The Smart Rooms: els hotel-boutique Yurbban (Barcelona) i la residència estudiantil The Spot Colombia (Bogotà). La sessió ha tingut lloc aquest dimarts, a les instal·lacions de l'Escola, i també s'ha pogut seguir per streaming.

06/10/2020

La professora Gemma Sagué ha organitzat, aquest dimarts 6 d'octubre, una sessió especial amb Norma Galofre i Marc Rovira, membres de The Smart Rooms Group, perquè expliquessin el concepte dels allotjaments on treballen i la seva experiència professional.

La primera part de la sessió ha sigut a càrrec de Norma Galofre, directora de la divisió hotelera del grup amb base a Barcelona: Yurbban. La cadena actualment ja disposa de dos hotels-boutique al centre de la Ciutat Comtal, i té en marxa l'obertura d'un nou establiment a Palma de Mallorca.

La directora general de Yurbban Trafalgar Hotel i Yurbban Passage Hotel ha explicat que l'objectiu de la marca és transmetre al client "com és viure la cultura i gastronomia local", i amb una mirada "amable i sostenible". Els hotels Yurbban estan dirigits a la generació millenial, que gaudeix amb experiències exclusives però defensen els valors ètics i socials.

Per fer-ho, la marca ha dissenyat els seus serveis de cobertura fent referència als 6 sentits: detalls com una galeta, una llista pròpia a Spotify, un olor que recordi al lloc d'estada, etc. La clau, segons la directora, és oferir el wow i sorprendre al client cada dia. Tot això, ha puntualitzat Norma Galofre, "amb un equilibri entre la satisfacció i l'experiència de viatge, i la responsabilitat social i el respecte al planeta". 

Seguidament, Marc Rovira ha fet una presentació sobre The Spot Colombia, una residència universitària d'espais moderns i funcionals que es troba al centre universitari de Bogotá. El públic objectiu d'aquesta residència estudiantil són principalment joves de la generació Z, "hiperconnectats" i on la majoria estan presents a Instragram o Tik Tok. 

L'objectiu de la marca és oferir experiències i vivències úniques per als seus residents, oferint tota una cartera de serveis i prestacions. El professional ha explicat que durant el confinament  per la Covid-19 van haver d'establir noves estratègies i centrar-se en oferir serveis de coliving (The Living Sport), és a dir, activitats d'entreteniment i convivència per als residents.

 

Notícies relacionades

Totes les notícies