El Servei d'Estadística Aplicada de la UAB ofereix un seguit de cursos a l'estudiant

Des del Servei d'Estadística Aplicada de la UAB et volem anunciar els propers cursos organitzats pel SEA:
13/02/2017
-
Curs d'introducció a l'Estadística amb Deducer
El curs està estructurat en dos grans blocs: Estadística descriptiva (descripció, visualització i resum de les dades) i Inferència Estadística (estimació de paràmetres i contrast d'hipòtesis).
Es realitzarà els dies 13, 14, 15 i 16 de març de 2017 de 9:30 a 13:30. -
Curs de Modelització Estadística Bàsica amb Deducer
En aquest curs es presenten els models estadístics més habituals: ANOVA, Model de Regressió Lineal, Model Lineal General i Regressió Logísitca. A partir d'alguns supòsits sobre el comportament de les variables s'estableix un model per inferir de manera adequada el comportament d'una població a partir d'un conjunt de dades.
Es realitzarà els dies 3, 4, 5 i 7 d'abril de 2017 de 9:30 a 13:00.
D’altra banda, encara disposem de places per els següents cursos:
- Curs d'introducció a la sintaxis d'R mitjançant RStudio – MODUL I(ed. 2) L'objectiu principal d'aquest curs és aprendre les instruccions bàsiques que permetin treballar amb fiabilitat amb R. Es realitzarà els dies 6, 7 i 9 de febrer de 2017 de 9:30 a 13:30.
- Curs d’Estadística Bàsica amb R mitjançant RStudio – MODUL II L'objectiu principal d'aquest curs és aprendre les instruccions bàsiques per realitzar l'anàlisi descriptiva i els contrastos d'hipòtesis bàsics en R. Es realitzarà els dies 20, 21 i 22 de febrer de 2017 de 9:30 a 13:30.
- Curs d’Estadística Bàsica amb R mitjançant RStudio – MODUL II(ed. 2) L'objectiu principal d'aquest curs és aprendre les instruccions bàsiques per realitzar l'anàlisi descriptiva i els contrastos d'hipòtesis bàsics en R. Es realitzarà els dies 27 i 28 de febrer i 1 de març de 2017 de 9:30 a 13:30.
- Anàlisi i gestió de dades amb Python En aquest curs s'introduiran els conceptes bàsics de Python i les seves grans i diverses utilitats. Es realitzarà els dies 27, 28 de febrer, 1 i 2 de març de 2017 de 9:30 a 13:30.
- Curs de Modelització Estadística Bàsica amb R mitjançant RStudio L'objectiu principal d'aquest curs és aprendre les instruccions bàsiques per realitzar i interpretar models estadístics amb R. Es realitzarà els dies 27, 28 i 29 de març de 2017 de 9:30 a 13:30. Les inscripcions estan obertes per tots els cursos.
Si voleu rebre informació puntual dels cursos, seminaris, jornades,... que organitzem podeu inscriure-us a la nostra llista de difusió enviant un mail a s.estadistica@uab.cat indicant el vostre nom i el correu electrònic.