El departament de Periodisme i Comunicació organitza la formació “Persones refugiades de Palestina i Periodisme de Pau”
.jpg)
La formació pretén donar resposta a la necessitat del periodisme de pau i d’informar amb enfocament de gènere en les qüestions relacionades amb la població refugiada de Palestina i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). La primera sessió va ser el 6 de març, la següent serà el 13 de març de 12 a 15 h a l’Aula 3 de la facultat. Les places són limitades.
26/02/2020
La formació es dividirà en 2 sessions:
Divendres 6 març (Sessió 1):
- Què és el periodisme de pau? Què significa informar amb enfocament de gènere? Com s’informa sobre conflictes, violència i crisis humanitàries amb enfocament de gènere?
- Agenda 2030 – ODS, població refugiada de Palestina i responsabilitat des del periodisme de pau i amb perspectiva de gènere.
Divendres 13 març (Sessió 2):
- Marcs, narratives i històries per una cobertura des de l’enfocament de gènere de conflictes, violència i crisis humanitàries. Cura del llenguatge textual i visual.
Per inscriure‘t, envia un correu a catalunya@unnrwa.es. Les inscripcions estaran obertes fins dimarts 3 de març.
Al final de la formació, els participants tindran l’oportunitat d’aplicar els coneixements apresos per crear una peça periodística relacionada amb la temàtica de l’Agenda 2030, els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), l’equitat de gènere, la realitat de les persones refugiades de Palestina i/o el periodisme de pau, des d’un Enfocament de Gènere i Basat en Drets Humans (EGiBDH). Les millors peces es publicaran a la Revista digital La voz de los ODS que edita UNRWA Espanya.
Més informació:
Guia formació "Persones refugiades de Palestina i Periodisme de Pau"