Desconvocada la Junta de Facultat. Convocada la Junta Permanent

Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres

Es desconvoca la Junta de Facultat del proper 7 d'octubre de 2025 i es convoca la Junta Permanent el mateix 7 d'octubre a les 15:00 hores en primera convocatòria i a les 15:30 hores en segona en format telemàtic.

25/09/2025

En atenció al fet que poden produir-se mobilitzacions de denúncia de la situació a Palestina en cas que la flotilla Sumud sigui atacada, la degana desconvoca la Junta de Facultat prevista per al 7 d’octubre. Es tornarà a convocar en una nova data.

Per tal de no perjudicar el funcionament dels graus ni el seu alumnat, la degana convoca la Junta Permanent el mateix 7 d’octubre a les 15h en primera convocatòria i a les 15:30h en segona amb el següent ordre del dia:

1.           Aprovació, si escau, de fitxes PIMPEU de títols de grau i de màster.

La reunió es durà a terme telemàticament.

La Junta Permanent només consta d’un únic punt de l’ordre del dia que, per qüestions administratives, és inajornable.