Convocatòria dels programes de mobilitat internacional per al curs 2021-2022

Convocatòria de mobilitat internacional 2021-2022

La UAB obre la convocatòria de beques per participar als programes Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme de mobilitat internacional per al curs 2021-2022. El termini de presentació de sol·licituds és del 26 d'octubre al 9 de novembre (amdós inclosos) a través de la pàgina sia.uab.cat.

13/10/2020

Els estudiants dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera que desitgeu realitzar un intercanvi d'estudis el proper curs acadèmic 2021-2022, a través dels programes Erasmus+ Estudis i UAB Exchange Programme, podeu presentar les vostres sol·licituds online des del 26 d'octubre fins al 9 de novembre (ambdós dies inclosos).

Consulteu les bases i requisits de la convocatòria, i les destinacions disponibles d'intercanvi a l'enllaç.

Per accedir a aquesta convocatòria es necessita tenir superats 60 crèdits del Grau i es valoraran nivells acreditats d’idiomes a partir del nivell B1, sempre que sigui Anglès i/o l’idioma del país de destinació.

Heu d'enviar les vostres peticions digitalment, a través de la pàgina web sia.uab.cat , i dirigir-vos a l'apartat "Consulta i sol·licituds d'intercanvis OUT".

La primera resolució de places es farà pública el dia 11 de desembre de 2020.

La Coordinació de Relacions Internacionals de l'Escola oferirà dues xerrades informatives virtuals en els següents dies i horaris:

• Dilluns 26 d'octubre, a les 13 hores.
  • Dimecres 28 d'octubre a les 13 hores.

Per assistir a les sesions informatives online, heu de clicar sobre aquest enllaç de reunió de la plataforma "Teams".

Per qualsevol dubte o per sol·licitar més informació, contacteu amb el professor Albert Vancells, Coordinador de Relacions Internacionals del Centre, a l'e-mail: albert.vancells@uab.cat