Conveni de col·laboració amb l'Associació d'Arxivers - Gestors de Documents de Catalunya

Firma del conveni de col·laboració
La Fundació UAB va signar, el passat 25 d'octubre, un conveni de col·laboració amb l'Associació d'Arxivers-Gestors de Documents de Catalunya per fomentar el desenvolupament d'estudis específics en arxivística a l'Autònoma, per formar a experts que puguin exercir la seva professió en l'àmbit de l'administració pública i l'empresa privada.

26/10/2018

El passat dijous 25 d'octubre es va signar el conveni de col·laboració entre la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) i l'Associació d'Arxivers - Gestors de Documents de Catalunya (AAC) per cooperar en el desenvolupament d'estudis específics d'arxivística a la UAB, amb la finalitat de fomar experts en arxivística i gestió de documents en l'àmbit de l'administració pública i l'empresa privada.

Aquest conveni, amb una durada de tres anys renovables, comporta un finançament concedit per l'AAC, destinat a la realització del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents i als estudis de postgrau d'especialització; i una altra part d'aquest finançament, a treballs d'investigació per potenciar l'espai d'innovació i recerca de l'ESAGED.

L'oficialització de la signatura d'aquesta col·laboració va anar a càrrec de Montserrat Balagueró, Directora de Serveis Docents de la FUAB, i de Joan Soler, President de l'AAC.