Màsters i Postgraus

Tots els màsters propis i postgraus

Oferta de màsters i postgraus propis

Nom Inici Modalitat Díptic
Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)
Del 19 d'octubre de 2020 al 1 de juny de 2022 Online
Postgrau en Gestió de Documents Electrònics

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)

Del 11 de gener de 2021 al 11 de gener de 2022

Postgrau en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)
Del 30 d'octubre de 2019 al 2 de novembre de 2021 Online

Postgrau en Gestió i Preservació de Documents Audiovisuals i Sonors

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)
Del 24 de gener de 2022 al 20 de desembre 2022 Online

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest e-mail seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el seu consentiment. Aquestes dades podran ser comunicades a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar l'e-mail sol·licitant "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’art. 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat envieu un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el següent text a l’assumpte: no accepto correus electrònics, o altres mitjans de comunicació electrònica equivalent, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.