Tots els màsters propis i postgraus

Oferta de màsters i postgraus propis

Nom Inici Modalitat Díptic
Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)
Del 19 d'octubre de 2020 al 1 de juny de 2022 Online
Postgrau en Gestió de Documents Electrònics

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)

Del 11 de gener de 2021 al 11 de gener de 2022

Postgrau en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics

5% dte. Alumni ESAGED (només a primera matrícula del curs complet)
10% dte. Alumni Premium (només a primera matrícula del curs complet)
Del 30 d'octubre de 2019 al 2 de novembre de 2021 Online

De conformitat amb el Reglament general de protecció de dades, us informem que les dades personals facilitades en aquest e-mail seran tractades per la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, amb la finalitat de comunicar i promocionar les activitats i els estudis dels centres de la Fundació UAB. La base legal per al tractament d’aquestes dades és el seu consentiment. Aquestes dades podran ser comunicades a la Universitat Autònoma de Barcelona o a altres entitats vinculades a aquesta o a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona per a les mateixes finalitats. En qualsevol moment, podeu exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i/o portabilitat davant la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, mitjançant l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat.

Abans d'enviar l'e-mail sol·licitant "més informació", llegiu la informació addicional sobre protecció de dades que trobareu en aquest enllaç.

En compliment del que disposa l’art. 22 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del  comerç electrònic, en cas que vulgueu revocar el consentiment prestat envieu un missatge a l’adreça proteccio.dades.fuab@uab.cat amb el següent text a l’assumpte: no accepto correus electrònics, o altres mitjans de comunicació electrònica equivalent, de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.