Celebrem els 50 anys de la Facultat amb una nova imatge

Lona50Anys

El proppassat 6 de juny es va commemorar el 50è aniversari de la Facultat de Filosofia i Lletres. Amb motiu de l’efemèride, la Facultat va crear una imatge en forma de tangram que consta d’onze peces que simbolitzen els onze departaments que la componen.

01/06/2018

El proppassat 6 de juny es va commemorar el 50è aniversari de la Facultat de Filosofia i Lletres. Amb motiu de l’efemèride, la Facultat va crear una imatge en forma de tangram que consta d’onze peces que simbolitzen els onze departaments que la composen. El tangram és un joc xinès que, mitjançant peces triangulars, quadrangulars i romboides, permet formar siluetes o figures. El tangram s'ha exposat en una lona que ha quedat penjada a la façana de la Facultat.

Així doncs, es tracta d’onze peces independents, els onze departaments, que s’uneixen per a formar un conjunt comú: el 50è aniversari de la Facultat de Filosofia i Lletres. Cada peça és diferent i indispensable i s’encaixen sense encavallar-se ni sobreposar-se, de manera que creen un conjunt únic i harmònic.

L’efemèride, a més, va comptar amb un acte de reconeixement a la tasca duta a terme pel professorat que s'ha jubilat enguany i la conferència Un demi siècle après, quel est le bilan de Mai 68?, a càrrec d’Henri Weber.