Augmenten per cinquè any consecutiu els estudiants assignats en primera preferència a la Facultat

Filologies

El proppassat divendres dia 12 de juliol la Facultat va rebre els 865 estudiants de nou accés assignats en primera preferència, xifra que representa un augment del 4% en relació amb el curs anterior.

15/07/2019

Per primera vegada en els darrers anys es constata un augment significatiu d’estudiants de nou accés als graus filològics de català, d’espanyol i de la seva combinació, així com els combinats amb anglès (català/espanyol/francès – anglès). Les assignacions al grau d’Història de l’Art han experimentat un increment del 54%. El nou grau oficial d’Estudis Socioculturals de Gènere ha cobert totes les places amb la nota de tall més alta dels estudis organitzats per la facultat (8,72). Ha augmentat significativament la nota d’accés als estudis d’Anglès-Espanyol (7,04), Anglès (6,8), Geografia, Medi Ambient i Planificació (5,98) i Musicologia (6,4). El grau d’Antropologia Social i Cultural continua registrant una nota superior a 5 (6,1), mentre que la resta segueixen el comportament habitual, mantenint-se en el 5. En aquest grup de títols, es manté estable el nombre d’estudiants interessats en primera preferència pels graus d’Història (114) i Filosofia (69).