Apunteu-vos al nous curs de formació a mida: Formació bàsica en eines audiovisuals i open-source per a personal docent i investigador

Estudiants dins de l'aula amb els ordinadors

Aquesta activitat formativa es farà a distància els dies 13 i 15 d’abril de 10h a 12h i serà impartit per la professora Andrea Huerta Bon del Departament de Filologia Anglesa i de Germanística i s’ha pensat especialment per afavorir l’activitat docent a partir de la tecnologia i impulsar la interacció a l’aula i, conseqüentment, la motivació de l’alumnat.

24/03/2021

Aquest curs, en Aplicacions Interactives a l’Aula, presentarà diverses eines de suport digital per gamificar i impulsar la interacció a l’aula. A més a més, aportarà exemples per ser aplicats a classe. Tot i que la incorporació d’aquest recurs digital pot suposar un repte per al docent, la utilització de les aplicacions mòbils a classe motiven l’estudiant i en fan un membre actiu a la classe i, per tant, del seu procés d’aprenentatge.

Us podeu apuntar en aquest curs fins el dia 9 d’abril de 2021 en aquest enllaç: