5x5: 5 minuts i 5 raons per fer les enquestes d'avaluació docent
Fins el 8 de juliol l’alumnat de grau la Facultat pot respondre les enquestes d’avaluació docent d’assignatures i de professorat del segon quadrimestre del curs 2020-21. Es fan en 5 minuts i també hi ha 5 raons molt importants per les quals val la pena fer-les.
14/05/2021
Les enquestes d'avaluació docent, tant les d’assignatures com les de professorat, són una eina imprescindible per al bon funcionament de la universitat. Les opinions i valoracions dels estudiants són vitals per a detectar possibles punts de millora i així poder progressar: no s’han de subestimar! Són una eina molt útil que funcionen millor com més alumnes hi participin.
Accés a les enquestes d'avaluació docent
A més a més, es fan en només 5 minuts: tants minuts com raons per fer-les:
- Les enquestes d’avaluació docent són una eina imprescindible perquè la Facultat conegui l’opinió de l’alumnat
És un dels espais que l’alumnat té a la seva disposició per, des del respecte i la reflexió, transmetre els seus comentaris i observacions a la Facultat.
- Es fan en 5 minuts, però el seu impacte és permanent
Si tothom hi posa els seus 5 minuts, el seu gra de sorra, l’impacte de les enquestes d’avaluació docent esdevé permanent, ja que l’opinió de l’alumnat es tindrà en compte per aquest curs i per tots els que hagin de venir.
- Si hi ha poca participació a les enquestes, es perd molta informació
Els resultats de les enquestes d’avaluació docent són molt valuosos independentment de la participació que hi hagi i la Facultat els té en compte: però si hi ha poca participació, hi ha molta informació de moltes veus diferents que es perd pel camí!
- Tradicionalment, l’alumnat de la FTI sempre ha sigut molt participatiu: conservem les bones tradicions!
El nostre alumnat sempre ha sigut molt participatiu a les enquestes d’avaluació, la qual cosa valorem molt perquè ens ajuda a millorar.
- El curs passat, la FTI va ser la Facultat de l’Autònoma més ben valorada pel seu alumnat
I va ser tot un honor! Però el que realment ens importa, més que ser la més ben valorada o no, és que aquest mèrit es va poder assolir gràcies a una alta participació de l’alumnat.