Detall d'activitat
11:00
Seminari: New theory on stress and a new-generation tool for stress assessment
Descripció:
El seminari “New theory on stress and a new-generation tool for stress assessment”, impartit pel professor Foud Ktiri (ISPITS Institute - Ministry of Health, Rabat, Morrocco), ofereix una visió innovadora sobre l'estrès a partir de la Teoria Tri-Transaccional de l'Estrès (Tri-TTS) i la seva recent actualització.
A partir d'aquest marc teòric, es presenta el Ktiri-SDT, una nova eina diagnòstica (2025) per avaluar l'estrès acumulatiu de manera individualitzada.
La conferència forma part de les activitats formatives optatives del Programa de Doctorat en Psicologia de la Salut i l’Esport.
Aquesta activitat serà presencial i s'enviarà un certificat d'assistència. El seminari està obert per a totes les persones interessades, estudiants i professorat.
Us hi esperem!
Ubicació: Sala Jaume Cruz (B5-129)
Data: Divendres 30, Gener de 2026 - 11:00h
Organitzador: GIES