Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Lliçó inaugural del curs 2026-2027: Matemàtiques, Estadística Aplicada i Matemàtica Computacional i Analítica de Dades
25 09 2026
Conferència inaugural del curs acadèmic 2026-2027 dels graus de Matemàtiques, Estadística Aplicada i Matemàtica Computacional i Analítica de Dades, a càrrec de Joan Porti Piqué, professor del Departament de Matemàtiques de la UAB.
Barcelona Mathematical Days 2026
14 09 2026
El Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona col·labora amb la Societat Catalana de Matemàtiques i altres universitats dels Països Catalans en l’organització de la cinquena edició dels Barcelona Mathematical Days, que tindrà lloc del 7 al 9 d’octubre de 2026 a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans, a Barcelona.
Defensa Tesi Doctoral: Jie Li
03 09 2026
El proper dijous 17 de setembre de 2026 la doctoranda Jie Li defensarà la seva tesi doctoral titulada: "Qualitative study of several classes of polynomial differential systems".