Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Beca de recerca de la Fundació Víctor Grífols atorgada a les professores Judith Solé i Glòria Ortega
18 11 2025
Les professores Judith Solé Resina i Glòria Ortega Puente obtenen la beca d’investigació sobre bioètica 2025 de la Fundació Víctor Grífols.
Nova publicació sobre el règim legal de l'habitatge familiar
31 10 2025
Les professores Judith Solé Resina i Mª del Carmen Gete-Alonso y Calera han coordinat una obra de gran interès sobre el règim legal de l’habitatge familiar.
Nova plaça de professora titular de dret processal
14 10 2025
Arantza Libano Beristain guanya la plaça de professora titular de la Unitat de dret processal.
Acte de presentació dels llibres del professor Cachón Cadenas
07 10 2025
Acte de presentació, a la Facultat de Dret de la UAB, dels llibres Un largo paseo i De la ejecución a la historia del Derecho procesal y sus protagonistas.
Nova plaça de professor agregat de dret internacional privat
31 07 2025
Josep Suquet Capdevila guanya la plaça de professor agregat de la Unitat de dret internacional privat.
Nova plaça de professora agregada de dret processal
16 07 2025
María Consuelo Ruíz de la Fuente guanya la plaça de professora agregada de la Unitat de dret processal.
Nova plaça de professor lector de dret mercantil
15 07 2025
Francisco Ramón Lara Payán guanya el concurs de professor lector de la Unitat de dret mercantil.
Koen Lenaerts, president del Tribunal de Justícia de la Unió Europea, investit doctor honoris causa per la UAB
03 07 2025
És autor de més de 300 publicacions a revistes prestigioses d'arreu del món i ha impartit més d'un centenar de conferències i seminaris.
Entrevista a Jorge Miquel sobre l'euro digital
11 06 2025
Jorge Miquel explica l’euro digital al programa Via15
Publicades les II Jornades del Grup DIGIDRET
04 06 2025
S’han publicat en format digital les jornades sobre la gènesi d’un dret digital empresarial.