IX Edició Concurs de Fotografies d'Intercanvi (Ed. 2017)

El Concurs de Fotografies d'Intercanvi s’adreça a estudiants que han participat en algun programa de mobilitat acadèmica, siguin estudiants de la UAB o bé estudiants internacionals en estades temporals a la nostra universitat.

L’objectiu és plasmar l’experiència vital de l’estudiant en una situació de trànsit acadèmic i, alhora, motivar la comunitat a participar en estades acadèmiques a l’estranger per tal de complementar la seva formació acadèmica i afavorir la internacionalització de la universitat.

La fotografia ha d’expressar i transmetre algun aspecte de la vivència o l'aprenentatge de l’estada a l’estranger.

Aquí teniu les bases de participació al concurs. El termini de presentació és del 13 de març al 2 d'abril del 2017.