Guanyador/a IV repte “A la UAB en bici”
Imatge IV repte ciclogreen foto guanyador Guanyador/a IV repte “A la UAB en bici”
28.02.2018 Mobilitat  -  BiciUAB – foment dels desplaçaments en bici al Campus de la UAB

El 15 de juny va finalitzar el IV RepteA la UAB en bici. Durant aquest mes hi ha hagut un total de 87 persones inscrites, 58 d’elles actives; pedalant, amb força assiduïtat, per a arribar al campus de la UAB.

Entre tots/es s’ha fet un total de 4.142 km, el que significa un estalvi d'1 tona de CO2  respecte de si aquests desplaçaments s’haguessin fet en cotxe. Sense comptar altres estalvis per a la societat com espai a les carreteres i aparcaments, sorolls, risc d’accidents, etc. i estalvis personal en combustible, en energia a les congestions o manteniments, entre altres. A més, de salut!

El repte consistia en fer al menys 30 km en un mes, en desplaçaments amb destinació o origen al Campus de Bellaterra de la UAB. 40 de les persones actives han superat aquest repte. Algunes d’elles, amb diferència! Arribant a totals de 500 km. Els principals punts d’origen d’aquests desplaçaments han estat: Cerdanyola del Vallès (nucli urbà), Sant Cugat del Vallès i Sabadell.

L’objectiu del repte era incentivar els desplaçaments en bicicleta entre la comunitat universitària i premiar aquelles persones usuàries que es desplacen de forma sostenible. Malauradament, no es pot premiar a totes les persones com ens agradaria. Per això, i per poder repartir les possibilitats de guanyar, vam proposar un sorteig del premi entre tots aquelles persones participants que superessin el repte.

El sorteig, d’aquest quart repte, ha donat com a guanyador en
Óscar Tomás. Un cop triat el premi desitjat, d’entre els disponibles al catàleg, el guanyador es pot posar en contacte amb nosaltres per a organitzar l’entrega.

Els reptes “a la UAB en bici” formen part del programa de serveis i incentius previstos al
Projecte BiciUAB, que proposa una actuació integral per a la promoció de la bici al Campus com a mitjà de transport quotidià. Satisfets amb la bona acollida d’aquests reptes, en un campus perifèric com el de la UAB, creiem que encara podem implicar molts/es més ciclistes.

Ja estem treballant en el següent repte. Mentre, us animem a continuar fent servir la bicicleta pels avantatges que ja coneixeu i perquè els vostres quilòmetres continuïn acumulant cicles que us poden servir per participar a altres reptes plantejats per Ciclogreen a altres nivells; i/o bescanviar els cicles per recompenses. Es poden consultar totes aquestes possibilitats entrant al vostre perfil de Ciclogreen, iniciant sessió a
www.mueveteporlauab.com.

Qualsevol suggeriment de millora dels reptes, o de les infraestructures i serveis destinats a la bicicleta, en general, serà benvingut i ens el podeu fer arribar a
mobilitat@uab.cat.