Targeta guanyadora de la Integració Tarifària ABRIL!
03.05.2017 Mobilitat  -  Targeta guanyadora de la Integració Tarifària del mes d’abril 2017

Targeta guanyadora de la integració tarifària del mes d’abril de 2017!

El número identificatiu de la targeta guanyadora és el
10.290.353. Correspon a una validació realitzada amb una T-Jove de 4 zones el 07 d’abril a les 10:48h a la Línia 4.

Recordeu que aquest número és el que es troba a la part davantera de la targeta en diferents posicions en funció del tipus de targeta. És molt fàcil d’identificar!! Consulta en aquest enllaç exemples de localització del número.

Si aquest número és el de la vostra targeta heu de portar‐la a la Unitat de Planificació i Gestió de la Mobilitat de la UAB, a la tercera planta de l’edifici de la biblioteca d’Humanitats, demanant hora prèviament al correu
mobilitat@uab.cat,  i recollir el vostre premi (Samsung Galaxy S7)

No es podrà recollir el premi sense la targeta. Si, passats 10 dies hàbils des de la data de publicació d’aquesta notícia el premi no és reclamat, es procedirà a realitzar el sorteig de nou.

I recordeu,
Validar no vol dir pagar. L’autobús de la UAB continua sent gestionat íntegrament per la Universitat i és gratuït. La vostra col·laboració en la validació, que no implica cap cost afegit, ajuda a la UAB a recuperar part dels diners invertits per a la millora de la mobilitat al Campus.

Com més validis, més oportunitats tindràs!

Gràcies per la vostra col·laboració,

Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació