Dia de les famílies

El dissabte 5 de maig de 2018 tindrà lloc el Dia de les Famílies a la UAB. Obrirem la universitat als futurs estudiants i les seves famílies per tal de donar-vos a conèixer el campus i els serveis que ofereix la Universitat.

El Dia de les Famílies és una activitat adreçada a estudiants de segon de batxillerat i cicles formatius de grau superior i a les seves famílies que ofereix l’oportunitat d’informar-se in situ sobre els estudis que ofereix la UAB, tot coneixent les facultats i les instal·lacions que té a disposició de la comunitat universitària.

La Vila Universitària també obrirà les seves portes a les famílies que volen conèixer els seus allotjaments.

La informació necessària sobre com arribar al campus la podeu consultar l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB.

Les inscripcions estaran obertes durant el mes de gener/febrer de 2018. Activarem el formulari en línia d'inscripció, en aquesta mateixa pàgina.