Dia de les famílies

Els dissabtes 6 i 13 de maig (de 9,30 a les 14 h) organitzem el Dia de les Famílies a la UAB. Obrim la universitat als futurs estudiants i les seves famílies per tal de donar-vos a conèixer el campus, els estudis i els serveis de la Universitat.
En funció del dia es poden escollir diferents itineraris (consulteu el formulari d’inscripció ). També podeu visitar els allotjaments de la Vila Universitària.

Per tal d'afavorir l'assistència del màxim nombre de famílies possible us recomanem que feu una sola inscripció en un dels dos dies. Si esteu interessats en conèixer altres estudis podeu venir a Portes Obertes.

Data límit d'inscripció: 28 de març de 2017.

Les places són limitades i prioritzarem les sol·licituds per ordre dinscripció. Màxim de 4 persones per família.

Fes clic a cada itinerari per conèixer els estudis relacionats: