Dia de les famílies

El dissabte 5 de maig de 2018 tindrà lloc el Dia de les Famílies a la UAB. Obrirem la universitat als futurs estudiants i les seves famílies per tal de donar-vos a conèixer el campus i els serveis que ofereix la Universitat.

El Dia de les Famílies és una activitat adreçada a estudiants de segon de batxillerat i cicles formatius de grau superior i a les seves famílies que ofereix l’oportunitat d’informar-se in situ sobre els estudis que ofereix la UAB, tot coneixent les facultats i les instal·lacions que té a disposició de la comunitat universitària.

Les visites a les facultats i escoles de la UAB s’ofereixen en dos torns, a les 9,30h i a les 11,30h. Abans i després de la visita, pots donar una volta guiada al campus en bus  i, també, visitar els habitatges de la Vila Universitària si tens interès a viure a la mateixa universitat. Atès que volem obrir el campus al màxim nombre de famílies, et demanem que escolliu un sol torn de visita a la facultat/escola.

La planificació del Dia de les famílies és la següent:

• De les 9h a les 15h servei gratuït de bus per visitar el campus i anar a la facultat/escola escollida
  • A les 9,30h primer torn: rebuda de les famílies a l’entrada de cada facultat/escola i començament de la visita, acompanyada del professorat del centre
  • A les 11,30h volta guiada al campus en bus (opcional) per conèixer les seves instal.lacions
  • De les 12h a les 13h visites als habitatges de Vila Universitària, cada 20 minuts (opcional)
  • A les 11,30h segon torn: rebuda de les famílies a l’entrada de cada facultat/escola i començament de la visita, acompanyada del professorat del centre
  • A les 13,30h volta guiada al campus en bus (opcional) per conèixer les seves instal.lacions
  • De les 14h a les 15h visites als habitatges de Vila Universitària, cada 20 minuts (opcional)
  • A les 15h acaba el servei gratuït de bus per tornar a la facultat/escola o estacions de RENFE/FGC

Les inscripcions estaran obertes durant el mes de gener/febrer de 2018. Activarem el formulari en línia d'inscripció, en aquesta mateixa pàgina. Per a més informació contacteu amb l'Àrea de Comunicació i Promoció al tel. 93 581 27 41 o bé a l'adreça electrònica promocio@uab.cat.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.