Consell Social

Arxiu de notícies

Ple de juliol del 2018 del Consell Social de la UAB

10% de descompte als màsters i postgraus propis per als membres d’Alumni UAB Premium

Els titulats de l’Autònoma que formin part de la xarxa Alumni UAB en la modalitat prèmium gaudiran d’un 10% de descompte en els preus dels estudis propis de màster i de diplomatura de postgrau en les matrícules formalitzades a partir de l’1 de gener del 2019. Ho ha acordat el Ple del Consell Social de la UAB en la reunió del 19 de juliol, presidida per Gabriel Masfurroll.

Comissió Econòmica de juliol del 2018 del Consell Social de la UAB

La UAB participa en 134 fundacions, consorcis, empreses i altres entitats

La UAB pertany a 134 organismes. Així es desprèn de la relació d’entitats en què participa l’Autònoma presentada per la vicegerència d’Economia a la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB. L’òrgan econòmic del Consell s’ha reunit el 9 de juliol presidit per Tania Nadal, també vicepresidenta de l’òrgan de participació de la societat en la universitat.

Ple de juny del 2018 del Consell Social de la UAB

El Ple del Consell Social de la UAB n’aprova els comptes de l’exercici 2017

El Ple del Consell Social de la UAB ha aprovat els números de la universitat corresponents a l’exercici passat i s’ha donat per assabentat de l’informe dels auditors de comptes que els han examinat. La sessió plenària de l’òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat ha tingut lloc a la torre Vila-Puig el 27 de juny sota la presidència de Gabriel Masfurroll.

Logotip del Consell Social de la UAB

La Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB recomana al Ple que aprovi el màster en Recerca en Estudis Internacionals

La Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB ha aprovat d’informar favorablement el Ple de l’òrgan col·legiat sobre la proposta de crear el títol de màster universitari en Recerca en Estudis Internacionals / Research Master in International Studies. El grup de treball acadèmic del Consell ho ha decidit en la reunió del 19 de juny, presidida per Moisès Amorós.

Comissió Econòmica de juny del 2018 del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB aprova de participar en l’empresa de base tecnològica AWEC

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB ha aprovat que la universitat participi en la societat AWEC com a empresa de base tecnològica de l’Autònoma. El grup de treball econòmic del Consell ha pres la decisió en la reunió del 18 de juny, presidida per Tania Nadal Vicens, també vicepresidenta de l’òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat.

Logotip del Consell Social de la UAB

La Comissió Universitat-Empresa fa seguiment dels projectes Hub b30 i Smart Money

La Comissió Universitat-Empresa del Consell Social de la UAB s’ha reunit el 12 de juny per fer seguiment de l’avanç dels projectes Hub b30 i Smart Money, que dinamitzen la transferència de coneixement de l’Autònoma al món de l’empresa. La trobada ha tingut lloc a l’edifici Eureka, seu del Parc de Recerca de la UAB, i l’ha presidit Mariona Serra Pagès.

El president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll, visita el SAF-UAB

Gabriel Masfurroll visita les instal·lacions del SAF-UAB

El president del Consell Social de la UAB, Gabriel Masfurroll, ha visitat el dimecres 23 de maig les instal·lacions del Servei d’Activitat Física de la universitat (SAF-UAB). Masfurroll ha intercanviat impressions amb els responsables del servei sobre la seva activitat i gestió. El Consell dóna suport enguany al SAF-UAB amb el patrocini de l’equipament del centenar d’esportistes que representen l’Autònoma en diverses competicions estatals i internacionals.