Viu a la UAB

Arxiu de notÝcies

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social aprova que la UAB cre´ set nous tÝtols de grau, mÓster o doctorat

La Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB ha donat llum verd a la creació de set titulacions. Es tracta, concretament, de tres nous títols de grau, dos de màster universitari i dos més de programes de doctorat. L’òrgan col·legiat de representació de la societat en la universitat ha pres aquesta decisió en la seva reunió del 10 d’octubre, presidida per Moisès Amorós.

Portada de la mem˛ria 2016-2017 del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB publica al seu web la mem˛ria que en recull l’activitat al llarg del curs 2016-2017

El Consell Social de la UAB acaba de publicar al seu web la seva memòria anual, corresponent al curs 2016-2017. El document dóna fe de l’activitat desenvolupada per l’òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat al llarg del període, tant pel que fa al desenvolupament de projectes propis al servei de l’Autònoma com pel que fa a les funcions que té atribuïdes per llei: programació i gestió, economia, pressupost i patrimoni, relació amb la comunitat universitària, i relació entre la universitat i el seu entorn.

Logotip del Consell Social de la UAB

La Comissiˇ Universitat-Empresa del Consell Social analitza l’estat del programa Smart Money i debat les accions del 2018

La Comissió Universitat-Empresa del Consell Social de la UAB s’ha reunit dimecres 4 d’octubre per tal de reprendre la seva activitat d’enllaç entre l’Autònoma i el món empresarial. Els membres de la Comissió han rebut informació sobre l’estat del programa Smart Money 2017 de foment de la transferència i han debatut sobre les accions a realitzar el 2018.

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB aprova la integraciˇ de l’Institut CatalÓ de CiŔncies Cardiovasculars a la Fundaciˇ Institut de Recerca Sant Pau

El Consell Social de la UAB ha aprovat la dissolució i extinció del Consorci Institut Català de Ciències Cardiovasculars (ICCC) i la cessió global dels seus actius i passius a la Fundació Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. L’òrgan col·legiat de participació de la societat en l’Autònoma ha pres la decisió en la reunió de la seva Comissió Econòmica del 21 de setembre.

+

La Comissiˇ Universitat-Empresa del Consell Social de la UAB selecciona els tres projectes guanyadors del programa Smart Money

La Comissió-Universitat Empresa del Consell Social de l’Autònoma ha decidit els tres projectes als quals la universitat donarà suport dins la primera convocatòria del programa Smart Money. L’acord s’ha pres en una reunió extraordinària celebrada el 27 de juliol. Es tracta d’una línia d’ajuts a investigadors per facilitar-ne l’aplicació dels coneixements al món de l’empresa.