Viu a la UAB

Arxiu de notícies

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB aprova que es creïn quatre títols de grau i un de postgrau

La Comissió Acadèmica del Consell Social de l’Autònoma ha validat que la universitat incorpori quatre graus al seu catàleg formatiu en la reunió del 12 de desembre, presidida per Moisès Amorós. Es tracta dels graus en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles; en Estudis de Gènere; en Història, Política i Economia, i en Estudis Globals en Economia i Empresa. La Comissió també ha validat el nou diploma de postgrau propi en Govern Obert Local: Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana, i la supressió de cinc màsters. L’aprovació definitiva de tot plegat depèn del Ple del Consell.

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB aprova el programa d’accions societat-universitat 2018 per un import total de 46.980 euros

La Comissió Societat-Universitat del Consell Social de l’Autònoma ha acordat les accions que promourà el 2018 en l’àmbit d’aquesta Comissió, que fomenta la relació entre la universitat i el seu entorn, si el ple de l’òrgan col·legiat ho autoritza. En la reunió celebrada el 27 de novembre, presidida per Tania Nadal, també vicepresidenta del Consell Social, la Comissió ha decidit elevar al Ple del una proposta d’accions per un import total de 46.980 euros.

Ple del Consell Social de la UAB del 30 de novembre del 2017

El Ple del Consell Social de la UAB aprova els criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost del 2018

El Ple del Consell Social de l’Autònoma ha aprovat el document Criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost de la UAB 2018 en la reunió del 30 de novembre, celebrada a la torre Vila-Puig i presidida per Gabriel Masfurroll. Entre altres qüestions institucionals, econòmiques, acadèmiques i de l’àmbit societat-universitat, la sessió plenària també ha servit per validar que se cedeixin espais a la Fundació Alumni UAB i a la Fundació Hospital Clínic Veterinari.

Cerimònia de lliurament de títols de doctor de novembre del 2017

Moisès Amorós, a l’acte de lliurament de títols als nous doctors: “Sou un element indispensable per continuar en les línies d’investigació de l’excel·lència”

L’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB va acollir el 24 de novembre l’acte semestral de lliurament de títol de doctor i dels premis extraordinaris de doctorat, organitzada  per l’Escola de Doctorat i Alumni UAB. En aquesta ocasió, va assistir-hi, en nom del Consell Social de l’Autònoma, Moisès Amorós, membre de l’òrgan col·legiat per designació del Parlament de Catalunya i, també, president de la Comissió Acadèmica del Consell.

Sant Albert 2017. Acte de lliurament de diplomes

Ramon Alberich, als graduats de Ciències: “Sigueu missatgers i valedors de la nostra Universitat Autònoma davant del món”

La sala Arnau de Vilanova de l’Hotel Campus de la UAB va acollir divendres l’acte de lliurament de diplomes i premis extraordinaris de la promoció 2016-2017 de les titulacions de la Facultat de Ciències. Van presidir-lo el vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, Josep Ros; el degà del centre, Antoni Méndez Vilaseca, i Ramon Alberich, representant del Consell Social.

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB aprova els complements retributius addicionals del PDI per mèrits de docència i de gestió

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB ha aprovat els complements retributius addicionals del personal docent i investigador (PDI) funcionari i contractat per mèrits corresponents a l’avaluació 2016 de la seva docència i de la seva gestió, respectivament. La Comissió s’ha reunit el 15 de novembre presidida per Tania Nadal, també vicepresidenta del Consell Social.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Declaració del Claustre

El Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar, el 22 de novembre passat, una moció sobre la situació política que s'està vivint a Catalunya.

Logotip del Consell Social de la UAB

El Consell Social de la UAB valida que es creïn un màster i dos postgraus quirúrgics, i aprova el nou postgrau en Economia Social i Solidària

La Comissió Acadèmica del Consell Social de l’Autònoma ha aprovat la creació de quatre noves titulacions en la seva reunió del 14 de novembre. Es tracta del màster propi en Cirurgia de la Mà i de l’Extremitat Superior, i de dos diplomes de postgrau que hi estan relacionats: el de Cirurgia de Canell i Mà, i el de Cirurgia d’Espatlla i Colze. L’òrgan col·legiat també ha autoritzat el naixement del postgrau en Economia Social i Solidària.

Ple del Consell Social de novembre del 2017

El Consell Social de la UAB aprova els comptes de nou entitats dependents de la universitat

El Ple del Consell Social de l’Autònoma ha aprovat els números corresponents a l’exercici 2016 d’un total de nou entitats dependents de la universitat; entre les quals, la Fundació UAB, la Fundació Parc de Recerca UAB, la Fundació Alumni UAB i la Fundació Autònoma Solidària. L’òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat ha pres aquesta i altres decisions reunit dijous 2 de novembre en sessió plenària sota la presidència de Gabriel Masfurroll.