Vés al contingut principal

Què és

Què és la Summer School?

La UAB Barcelona Summer School comprèn una oferta formativa d'assignatures de grau en una gran multitud d'àmbits que es duu a terme des de finals de juny a finals de juliol, una vegada finalitzat el curs acadèmic ordinari. La majoria dels cursos s'imparteixen en anglès i els alumnes poden obtenir entre 6 i 12 ECTS en dos períodes de 3 setmanes. A causa de la COVID-19 i els continus canvis en les mesures de contingència del virus, la nostra Escola d’Estiu es realitzarà tant de manera online com presencial depenent de cadascun dels cursos.

Horaris i preus

L'horari dels cursos serà de dilluns a divendres, de 9 a 12:30h.

Preu: 850€ per assignatura (6 ECTS) / 200€ per estudiants de la UAB i Alumni UAB Premium+.

Les inscripcions d’estudiants internacional i nacionals (no UAB) abans del 16 de maig tindran un 20% de descompte.