Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB)

La investigadora de l' ICTA-UAB Lucía Argüelles obté el Geoforum Best Student Paper Prize

29 juny 2018
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La investigadora de l'ICTA-UAB Lucía Argüelles ha estat guardonada amb el "Best Student Paper Prize 2018" per la revista Geoforum, pel treball "Power and privilege in alternative civic practices: Examining imaginaries of change and embedded rationalities in



La investigadora de l'ICTA-UAB Lucía Argüelles ha estat guardonada amb el "Best Student Paper Prize 2018" per la revista Geoforum, pel treball "Power and privilege in alternative civic practices: Examining imaginaries of change and embedded rationalities in community economies". El premi consisteix en 500$ de AAG com a beca de viatge per a futures conferències.



L'article és un document empíric que se suma a importants debats de geografia sobre la neoliberalització de la governança ambiental i la importància de projectes econòmics alternatius. El document incorpora una visió crítica, destacant la dimensió de privilegi de les economies basades en la comunitat. Metodològicament, utilitza tècniques qualitatives per comprendre com 50 membres d'11 iniciatives d'economia comunitària comprenen el canvi social i el paper de les seves comunitats en la seva realització. La descripció d'un "imaginari alternatiu del canvi" és un dels principals resultats de l'article.



Read the article: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0016718517302452

 



Geoforum Best Student Paper Prize 2018






Dins de