Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB)

L'investigador de l'ICTA-UAB Joan Martínez Alier ofereix un panell a la Universidad del Valle (Colòmbia)

26 oct. 2015
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El Dr. Joan Martínez Alier oferirà el panell  "Entre l'Economia Ecològica i l'Ecologia Política" que tindrà lloc el 27 i 28 d'octubre a la Universitat del Valle, a Cali (Colòmbia), organitzat pel Doctorat en Ciències

El Dr. Joan Martínez Alier oferirà el panell  "Entre l'Economia Ecològica i l'Ecologia Política" que tindrà lloc el 27 i 28 d'octubre a la Universitat del Valle, a Cali (Colòmbia), organitzat pel Doctorat en Ciències Ambientals i la Facultat de Ciències Socials i Econòmiques de la Universitat del Valle.



El Dr. Joan Martínez Alier és catedràtic d'Economia i Història Econòmica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Ha estat investigador del St.Antony College d'Oxford, i és professor emèrit de la Facultat Llatinoamericana de Ciències Socials-FLACSO, Equador. Membre fundador de la International Society for Ecological Economis (ISEE), col·laboradora en revistes alternatives i és membre del comitè assessor de les revistes Ecological Economics i Journal of Agrarian Studies.



També ha estat membre del comitè científic de l'Agència Europea de Medi Ambient i és autor de múltiples llibres i articles en el camp de l'ecologia política i els conflictes ambientals.



L'altre convidat especial a l'esdeveniment és Arturo Escobar, Enginyer Químic de la Universitat del Valle, doctor (Ph.D.) "Philosophy, Policy and Planning of Development" de la Universitat de Califòrnia-Berkeley. És professor a diverses Universitats dels Estats Units i actualment és professor al departament d'Antropologia de la Universitat de Carolina del Nord (Chapel Hill). Els seus interessos actuals són el post-desenvolupament i els conflictes ambientals i culturals.


Dins de