Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB)

L'ICTA-UAB ofereix tres places Postdoc per al Projecte d'investigació de la UE "Water-Energy-Food Nexus"

27 maig 2016
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El ICTA-UAB ofereix tres places Postdoc per al projecte d'investigació de la UE "Water-Energy-Food Nexus" L'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) ha obert una convocatòria de


El ICTA-UAB ofereix tres places Postdoc per al projecte d'investigació de la UE "Water-Energy-Food Nexus"



L'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) ha obert una convocatòria de contractació de 3 investigadors postdoctorals amb experiència en metodologies d'avaluació integrada multi-escala per treballar en un projecte de recerca multidisciplinar finançat per la UE sobre la governança en relació amb el nexe aigua-energia-aliments.



Els candidats han de tenir el títol de Doctorat en Ciències Ambientals o equivalent, experiència demostrada en metodologies d'avaluació integrada multi-escala, SIG, i processos de participació, excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals, i un excel·lent nivell d'anglès.



Nº de posicions disponibles: 3



Línies d'Investigació

Ciència mediambiental



Etapa professional

investigador experimentat o 4-10 anys (Post-Doc)



Perfils d'investigació

Investigador Reconegut (R2)



 



Més informació: http://ec.europa.eu/euraxess/index.cfm/jobs/jobDetails/34091331




Dins de