La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[27/11/2024] Comissió d'Economia i d'Organització

  1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
  2. Informe dels vicerectors
  3. Aprovació del Projecte de revisió dels llocs de treball de l’àmbit d’administració de la UAB [+]
  4. Criteris per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2024 a l’exercici 2025 [+]
  5. Aprovació de la distribució del pressupost 2025 destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i gestió [+]
  6. Aprovació de la Instrucció per a la incorporació de romanents de l’exercici 2024 a l’exercici 2025 [+]
  7. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FHCV per al 2025 [+]
  8. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per SIGMA per al 2025  [+]
  9. Aprovació de les modificacions de crèdit a 12 de novembre de 2024 [+]
  10. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
    • 10.1. Acord Marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB [+]
    • 10.2. Contractació del Servei d’Assistència Sanitària [+]
    • 10.3. Contractació del Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UAB [+]
    • 10.4. Pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB [+]
  11. Assumptes de tràmit
  12. Torn obert de paraules

 

 

1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió 

Acord 71/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 19 de setembre de 2024. (DOC)

 

3. Aprovació del Projecte de revisió dels llocs de treball de l’àmbit d’administració de la UAB

Acord 72/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta corresponent al Projecte de revisió dels llocs de treball de l’àmbit de l’administració de la UAB.

Atès que un cop finalitzada la implementació de l’acord de departaments i per tal de donar continuïtat als objectius estratègics per a l’any 2021 del Pla d’acció de l’Equip de Govern, en el seu apartat “organització”, es pretén revisar els llocs de treball de l’àmbit d’administració de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vista la necessitat de crear una organització moderna, professionalitzada i tecnificada.

Vist l'article 17.2 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de directrius generals sobre l’organització de l’administració universitària i dels recursos humans.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORD:

PRIMER. Aprovar el projecte de revisió dels llocs de treball de l’àmbit de l’administració de la UAB.

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent de Persones l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

4. Criteris per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2024 a l’exercici 2025 

Acord 73/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el que disposa l’article 38 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa a la pròrroga dels pressupostos generals de l’Estat.

Vist l’article 33 del Decret-Legislatiu 3/2002, text refós de Finances Públiques de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a la pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.

Atès el que estableix la disposició final única de les Bases d’execució del Pressupost 2024 de la UAB en matèria de vigència de les mateixes: La vigència d'aquestes bases és la mateixa que la del Pressupost de 2024, prorrogable fins a l'aprovació dels pressupostos següents.”

Vistos els Acords de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i del Consell Social de 21 de desembre de 2023 mitjançant els quals s’aprova el pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2024.

Vist l'article 17.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 16 de març de 2023 pel que fa al procediment d’aprovació del pressupost de la UAB.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Informar favorablement dels “Criteris per a la pròrroga del pressupost de la UAB 2024 a l’exercici 2025” (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

5. Aprovació de la distribució del pressupost 2025 destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i gestió 

Acord 74/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’article 2 apartat 3 del Reial Decret 1086/1989, de 28 d’agost, sobre retribucions del professorat universitari que regula el complement per l’exercici de càrrecs acadèmics.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya.

Vist que en data 5 de març de 2014 el Consell de Govern va aprovar la Normativa en Matèria de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB en la redacció donada per l’acord de Consell de Govern de 25 de setembre de 2024

Vist el que disposa l’article 10 de la Normativa en Matèria de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB pel que fa al finançament dels càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.

Vist l'article 17, apartat 1, lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de distribució de pressupost 2025 destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió (DOC)

SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords

 

6. Aprovació de la Instrucció per a la incorporació de romanents de l’exercici 2024 a l’exercici 2025

Acord 75/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’Instrucció nº 1/2024 per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2024 al pressupost de la UAB 2025.

Vistos els articles 210, 211 i 213 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic.

Vistos els Acords de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i de Consell Social de data 21 de desembre de 2023 mitjançant els quals es va acordar aprovar el pressupost de la UAB per a l’exercici de 2024.

Vist l'article 12 de les Bases d’execució del pressupost 2024 pel que fa a les incorporacions de romanents el qual regula l’addició als crèdits de l’exercici corrent de romanents de crèdits de l’exercici anterior, que per diverses circumstàncies, no estan utilitzats.

Vist l'article 17.1, lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic

ACORDS:

PRIMER.- Aprovar la proposta d’Instrucció nº 1/2024 per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2024 al pressupost de la UAB 2025 Instrucció 1/2024

SEGON.- Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

TERCER.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

7. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FHCV per al 2025

Acord 76/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització 

Atès que la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a la prestació de serveis necessària per desenvolupar l’activitat docent i de suport a la recerca vinculada a la docència del Grau de Veterinària i dels diferents programes de postgrau en medicina veterinària d’animals de companyia i equins.

Vist el document en el qual es descriu la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) de la UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és d’un any comptador des de l’1 de gener de 2025.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar la tarifa única pels serveis prestats per la Fundació Hospital Clínic Veterinari (FHCV) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025 (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords

 

8. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per SIGMA per al 2025 

Acord 77/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que SIGMA Gestió Universitària A.I.E és un mitjà propi d’aquesta Universitat a la qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats de gestió acadèmica dirigides tant a la comunitat UAB com al públic en general.

Vist el document que recull les tarifes dels encàrrecs de gestió de SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB les quals tindran vigència amb efectes des de l’1 de gener de 2025 fins al 31 de desembre de 2025.

Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per SIGMA Gestió Universitària A.I.E com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025 amb efectes des de l’1 de gener de 2025 (DOC)

SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.

 

9. Aprovació de les modificacions de crèdit a 12 de novembre de 2025

Acord 78/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 12 de novembre de 2024.

Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2024, de 22 de març de 2024, de 23 d’abril de 2024, de 22 de maig de 2024, de 26 de juny de 2024, de 19 de juliol de 2024 i de 19 de setembre de 2024.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 12 de novembre de 2024 (DOC)

SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10.1. Acord Marc del Servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UAB

Acord 79/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació número CONTR-108/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-108/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de l’Acord Marc del servei de disseny gràfic i producció d’elements promocionals de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10.2. Contractació del Servei d’Assistència Sanitària

Acord 80/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització 

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació número CONTR-110/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-110/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei d’Assistència Sanitària de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10.3. Contractació del Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UAB 

Acord 81/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació número CONTR-113/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació del Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, es presenta a la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, la següent

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONTR-113/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació Servei per a la realització dels treballs d’assistència tècnica per a la redacció del Pla Director Urbanístic del Campus Universitari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 

10.4. Pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UAB

Acord 82/2024, de 27 de novembre, de la Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació número CONSU-2/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS:

PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONSU-2/2023, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació de la segona pròrroga del Sistema Dinàmic d’Adquisició dels Serveis de realització d’activitats formatives per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA (DOC)

SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.

TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Documents relacionats