Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[21/01/2025] Comissió d'Economia i d'Organització
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
2. Informe del vicerector
3. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FUAB per al 2025 [+]
4. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel CSUC per al 2025 [+]
5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2024 [+]
6. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
6.1. Serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins del servei d’estabulació de ratolins del CBATEG i serveis de cura, manipulació dels ratolins i rates del servei d’estabulació com a reforç [+]
6.2. Pròrroga de l’Acord marc pel Subministrament de mobiliari [+]
7. Assumptes de tràmit
8. Torn obert de paraules
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió
Acord 1/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 27 de novembre de 2024. (DOC)
3. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats per la FUAB per al 2025
Acord 2/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Atès que la Fundació UAB (FUAB) és un mitjà propi d’aquesta Universitat al qual se li encomanen els encàrrecs de gestió corresponents a activitats docents, de recerca i d’acció social, i a la prestació de serveis administratius, comercials i de gestió patrimonial vinculats a l’activitat universitària, dirigits tant a la comunitat UAB com al públic en general, empreses i institucions, a través de la coordinació de diverses entitats i serveis.
Vist el document en el qual es descriuen les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB quan actua com a mitjà propi de la UAB i que la vigència de les mateixes és per a l’exercici 2025.
Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats per la Fundació UAB (FUAB) com a mitjà propi de la UAB per a l’exercici 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
4. Ratificació de les tarifes dels serveis prestats pel CSUC per al 2025
Acord 3/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Atès l'acord de la Comissió Executiva del CSUC de 25 de novembre de 2024 pel qual s’acorda aprovar les tarifes pels serveis prestats i la seva política de facturació per a l’exercici 2025.
Vist l’Acord GOV/173/2013, de 10 de desembre, pel qual es va ratificar la dissolució del CBUC per absorció per part del Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya (CESCA) i que passà a denominar-se Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) el qual va assumir els objectius del CBUC.
Atès que l’article 26.2 dels Estatuts del CSUC estableix que l’aprovació de les correspon al Consell de Govern, qui podrà delegar-ho, si escau, en la Comissió Executiva; així mateix regula que les tarifes del CSUC en la seva actuació com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de les institucions consorciades requerirà la ratificació d’aquestes.
Atès que la UAB és una de les entitats consorciades en el CSUC i que, per tant, les tarifes abans esmentades requereixen la ratificació d'aquesta Universitat.
Vist l'article 17.1. lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Ratificar les tarifes pels serveis prestats pel Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) per a l’exercici 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquesta acord al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
QUART. Comunicar els presents acords al vicerector de Polítiques digitals i a la vicegerent d'Economia per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2024
Acord 4/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 20 de desembre de 2024.
Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2024, de 22 de març de 2024, de 23 d’abril de 2024, de 22 de maig de 2024, de 26 de juny de 2024, de 19 de juliol de 2024, de 19 de setembre de 2024 i de 27 de novembre de 2024.
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 20 de desembre de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
6.1. Serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins del servei d’estabulació de ratolins del CBATEG i serveis de cura, manipulació dels ratolins i rates del servei d’estabulació com a reforç
Acord 5/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit, expedient de contractació número CONSU-141/2024, corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació dels Serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins que s’utilitzen en la recerca científica en el Servei d’Estabulació de Ratolins (SER) del Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG) i de un reforç pels serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins i rates que s’utilitzen en la recerca científica en el Servei d’Estabulari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’expedient de contractació número CONSU-141/2024 corresponent a l’aprovació de la despesa per a la contractació dels Serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins que s’utilitzen en la recerca científica en el Servei d’Estabulació de Ratolins (SER) del Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica (CBATEG) i de un reforç pels serveis de cura, manipulació i gestió dels ratolins i rates que s’utilitzen en la recerca científica en el Servei d’Estabulari de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords
6.2. Pròrroga de l’Acord marc pel Subministrament de mobiliari
Acord 6/2025, de 21 de gener, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu de l’aprovació de la despesa per la primera pròrroga de l’Acord Marc Núm. CONSU-18/2021- pel subministrament de mobiliari per a la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2024, aprovat per Acord Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de data 21 de desembre de 2023.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, es presenta a la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, la següent
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a l’aprovació de la despesa per la primera pròrroga de l’Acord Marc Núm. CONSU-18/2021- pel subministrament de mobiliari per a la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords
Documents relacionats