Competències bàsiques

  • Desenvolupar un pensament i un raonament crític i saber comunicar-los de manera efectiva, tant en les llengües pròpies com en una tercera llengua.
  • Desenvolupar estratègies d'aprenentatge autònom.
  • Respectar la diversitat i la pluralitat d'idees, de persones i de situacions.
  • Generar propostes innovadores i competitives en la recerca i en l'activitat professional.

Competències específiques

  • Demostrar que es coneixen i comprenen els principis bàsics de l'activitat hotelera i de la restauració.
  • Aplicar els conceptes relacionats amb els productes i empreses hoteleres i de restauració a nivell estratègic, operatiu, tàctic i funcional.
  • Integrar coneixements i habilitats d'aquesta indústria per dur a terme el treball professional i/o acadèmic.
  • Proposar davant dels inconvenients solucions alternatives i creatives, demostrar iniciativa i esperit emprenedor davant del caràcter dinàmic i evolutiu d'aquest sector.
  • Identificar i avaluar els elements de l'entorn on es desenvolupen les activitats del sector hoteler i de la restauració, així com la interacció i l'impacte d'aquests elements amb el sector.

Competències transversals

  • Demostrar un comportament ètic i habilitats de lideratge en la direcció i gestió dels recursos disponibles de l'entorn mediambiental, social i cultural.
  • Adaptar-se als canvis tecnològics i fer servir totes les eines de comunicació a l'abast.
  • Posseir una visió del negoci, captant les necessitats i avançant-se a les possibles transformacions.
  • Planificar i organitzar el treball en equip i prendre decisions en diferents contextos avaluant les conseqüències.
  • Aplicar els coneixements adquirits a la pràctica demostrant una orientació i cultura de servei al client.