- Māster Oficial UAB
- Crčdits: 60 ECTS
-
Inici de curs 13/10/2020
Fi de curs 30/07/2021 -
Inici de la preinscripciķ 11/01/2021
Veure el calendari - Places: 30 places
-
Preu: 46,11€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2020-2021.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2020-2021. - Idioma: Catalā (10%), castellā (80%), anglčs (10%)
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat de Cičncies de la Comunicaciķ
El màster aporta un sòlid i ampli aprofundiment teòric i metodològic amb el qual iniciar la carrera acadèmica en el camp de la comunicació, però també una orientació professional per a aquells que vulguin augmentar els seus coneixements i les seves competències en el camp del periodisme i dels mitjans de masses. Tot això des d'una perspectiva culturalista i humanista que busca plantejar i debatre, en aquests àmbits, les grans qüestions actuals que més ens afecten com a individus, com a societat i com a cultura.
El màster neix amb una inequívoca vocació internacional, ja que ha estat dissenyat amb les contribucions de professors i professionals de diversos països, en el marc d'una xarxa llatinoamericana de facultats de comunicació , que afavoreix no només el trànsit de les idees i la riquesa dels plantejaments, sinó també l'intercanvi de professors i estudiants del màster.
Sortides professionals
Aquests estudis oficials de postgrau capaciten per a l'ingrés en els Estudis de Doctorat en Mitjans, Comunicació i Cultura i, per tant, per a l'inici de la carrera acadèmica en l'àmbit dels estudis de Comunicació.Així mateix, formen també a professionals competents per dissenyar i dirigir projectes d'investigació innovadors en el camp de la comunicació o en el de les polítiques culturals en el sentit més ampli.Finalment, s'ofereixen a aquells que volen seguir una carrera professional en l'exercici de l'ofici periodístic un complement de formació que els capacita per a l'abordatge d'un periodisme complex i de qualitat, amb vocació explicativa de les diverses crisis i transformacions de la societat. En definitiva:
-
Professionals de l'àmbit acadèmic, tant en instàncies universitàries com de l'educació secundària o de la formació continuada, àmbits en creixement constant aquests anys i amb una demanda real de bons professionals.
-
Professionals de la gestió política o estructural de la comunicació i de la cultura, tant per a empreses públiques com privades, associacions, cooperatives i altres tipus de col·lectivitats, aquest és un sector que ha experimentat amb el creixement exponencial de les xarxes socials una transformació que demanda de professionals crítics, sòlidament formats, amb capacitat per a analitzar i comprendre les necessitats de comunicació dels actors socials i, arribat el cas, satisfer-la.
- Professionals del periodisme l'àmbit d'interès sigui la pràctica de l'ofici en un escenari de transformació dels sistemes de comunicació.