Màster Universitari en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global / Education Policies for Global Development

Aquest màster interuniversitari té com a objectiu contribuir activament en el camp de la globalització, l’educació i el desenvolupament internacional i dona l’oportunitat de formar-se arreu del món

S’han fet diversos canvis en el pla d’estudis d’aquest màster. Consulta tota la informació de la nova versió al màster en Erasmus Mundus en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global / EM Education Policies for Global Development

Màster Oficial - Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global / Education Policies for Global Development

Accés

Per accedir a aquest màster es requereix estar en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o d'un altre expedit per una institució d'educació superior de l'Espai Europeu d'Educació Superior o extracomunitari que faculti al país expenedor del títol per a l'accés als ensenyaments de màster.

Criteris de selecció

El departament tècnic o administratiu valora:

1. Formació rellevant (20 %):

  • Llicenciatures, diplomatures o graus en Ciències de l’Educació, Sociologia, Pedagogia, Antropologia, Ciència Política, Relacions Internacionals, Cooperació Internacional i Gestió Pública i equivalents, 20 punts.
  • Llicenciatures, diplomatures o graus en Educació o Treball Social, Psicologia, Dret, Economia, Idiomes, Humanitats, Interpretació, o amb mencions en Ciències Socials o Educació, 10 punts.
  • Sense relació amb el camp, 0 punts.

2. Nota mitjana del grau (15 %), en cas que la demanda superi l’oferta:

  • Mitjana de 8,5 a 10, 15 punts.
  • Mitjana de 7 a 8,5, 10 punts.
  • Mitjana inferior a 7, 0 punts.

El professorat valora:

3. Experiència professional (20 %):

  • Experiència professional / voluntariat rellevant en projectes de desenvolupament durant més de sis mesos, 20 punts.
  • Experiència professional / voluntariat rellevant en projectes de desenvolupament durant menys de sis mesos, 15 punts.
  • Experiència limitada relacionada indirectament amb el camp, 5 punts.
  • Experiència laboral / voluntariat no rellevant, 0 punts.

L’experiència professional prèvia no convalida el reconeixement de crèdits de pràctiques obligatòries (15 ECTS).

4. Experiència investigadora (15 %):

  • Experiència rellevant en dos o més projectes de recerca / publicacions, en projectes de recerca amb finançament de concurrència competitiva o no competitiva, 15 punts.
  • Experiència moderada en un projecte de recerca / publicació, 10 punts.
  • Experiència limitada o ocasional, 5 punts.
  • Sense experiència, 0 punts.

5. Carta de motivació (10 %):

  • Carta destacada, ben redactada i autèntica. Comprensió i interès pel programa, 10 punts
  • Carta de motivació de tipus corrent amb un cert coneixement del camp, 5 punts.

6. Assaig sobre un tema concret (10 %). Es valoren les habilitats d’escriptura, l’argumentació de les polítiques educatives, que se citi correctament, etc.

  • Assaig excel·lent, 10 punts.
  • Assaig acceptable, 5 punts.
  • Assaig pobre, 0 punts.

7. Entrevista final (10 %), puntuada entre 0,5 i 10 punts. El professorat del màster fa una entrevista final a les persones candidates que hagin estat preseleccionades.

A més, els estudiants han de tenir algun títol oficial d’anglès per a acreditar, com a mínim, el nivell C1.