Màster oficial en Arxivística i Gestió de Documents

Formació en arxivística i gestió documental que incorpora les noves tecnologies i capacita per treballar al sector públic i privat amb documents tant històrics com administratius i en tots els suports

Màster Oficial - Arxivística i Gestió de Documents

Fira virtual de màsters i postgraus UAB: últimes places!

T’agradaria poder xerrar directament amb la coordinació de cada programa per fer preguntes i resoldre dubtes? Entre el 28 de setembre i el 2 d'octubre, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen prop de 50 sessions informatives. Inscripció oberta!

Comunicació de l’admissió

El resultat de la selecció el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que vas indicar a la sol·licitud d'admissió.

També pots consultar l'estat de la teva sol·licitud accedint a la teva preinscripció amb el NIU i la contrasenya, sempre a partir de la data de resolució que correspongui. La informació detallada de la teva resolució la tindràs al correu electrònic personalitzat que rebràs.

El resultat pot ser:
  • Sol·licitada per l'estudiant: la sol·licitud i el pagament de la taxa de preinscripció han quedat registrats correctament.
  • Sol·licitud incompleta: la sol·licitud no ha quedat registrada. Accedeix novament a l'aplicació i revisa tots els passos.
  • Validada per l'administració: s'ha revisat la documentació i les dades adjuntades a la sol·licitud.
  • Admès: tens plaça acceptada al màster i rebràs la resolució de manera personalitzada a l'adreça electrònica que ens vas indicar a la sol·licitud d'admissió.
  • Llista d'espera: has estat admès al màster però, de moment, no hi ha places vacants.
  • Sol·licitud denegada: no tens plaça al màster. Els motius de la denegació els rebràs a la resolució que farem arribar al teu correu electrònic.

Cal tenir en compte que:
  • Si les dates de resolució de l'admissió no et coincideixen amb les dates per sol·licitar una beca i/o fer tràmits relacionats amb el visat o altres tràmits, necessites rebre abans de la resolució un document que t'acrediti com a sol·licitant de l'accés al màster. Pots demanar la carta  de preadmissió en aquest enllaç, un cop hagis fet la sol·licitud de preinscripció.
  • No es publica la resolució al web; les comunicacions són per correu electrònic.
  • Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges entren com a correu brossa.